• Anonym (Först­år inte)
    Thu 22 Aug 2019 22:06
    107 visningar
    7 svar
    -1 +1
    7
    107

    Varför gillar han massa snygga tjejer på insta???

    Har en pojkvän sen ett halvår tillbaka och jag har tyckt vi är lyckliga men något som stör mig enormt är att han gillar massa snygga tjejers bilder på insta? Som inte alls ser ut som jag. Varför håller han på så?? Känner mig ful om man jämför med de här brudarna, det är alltså tjejer som har flera tusen följare. Han kanske inte alls finner mig fin med tanke på att tjejerna ser inte alls ut som jag . Ja jag är svartsjuk .

  • Svar på tråden Varför gillar han massa snygga tjejer på insta???
  • Anonym (Hmm)
    Fri 23 Aug 2019 00:38
    #1

    Respektlöst kan jag tycka, så vida det inte rör sig om idrottsstjärnor eller personer han delar intresse med? Gillar han bilderna enbart för att tjejerna är snygga så är han en skitstövel som du borde göra slut med dock.

  • Anonym (kapte­n)
    Fri 23 Aug 2019 01:12
    #2

    Du svarar ju själv på frågan. De är snygga.

  • Anonym (kolt)
    Fri 23 Aug 2019 01:25
    #3
    Anonym (Förstår inte) skrev 2019-08-22 22:06:25 följande:

    Har en pojkvän sen ett halvår tillbaka och jag har tyckt vi är lyckliga men något som stör mig enormt är att han gillar massa snygga tjejers bilder på insta? Som inte alls ser ut som jag. Varför håller han på så?? Känner mig ful om man jämför med de här brudarna, det är alltså tjejer som har flera tusen följare. Han kanske inte alls finner mig fin med tanke på att tjejerna ser inte alls ut som jag . Ja jag är svartsjuk .


    Om du reagerar och visar att du inte vill ha det så i ditt förhållande så är det ju upp till honom att visa vilket som är viktigast

    Samma gäller för dig, vad är viktigast, att ha en omogen kille eller lite självrespekt
  • Anonym (...)
    Fri 23 Aug 2019 05:31
    #4

    Hur gamla är ni? 16?

  • Anonym (vg)
    Fri 23 Aug 2019 11:10
    #5
    +1

    Han är en tönt. Det är därför.

  • Fri 23 Aug 2019 11:15
    #6

    Bara för vi är i par, betyder inte att intresset för kvinnan avslutas och att man slutar titta.
    Men låter som han kan sköta det bättre, mycket bättre.
    Och ställ er själva frågan om hur ni är., oftast finns svaret redan där och att man tänker fel.


    Även så ser man inte den skillnaden mellan ista och tjejen hemma, och visas personers utseende spelar i en helt annan division.
    Så varför sätter man sig in sig en sådan ekvation och som man redan vet om att man är efter?
    Jag är ingen fagerhet, men inser det finns mycket mer än utseende här i livet.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Anonym (A)
    Fri 23 Aug 2019 14:58
    #7
    Anonym (kapten) skrev 2019-08-23 01:12:06 följande:
    Du svarar ju själv på frågan. De är snygga.
    +1
Svar på tråden Varför gillar han massa snygga tjejer på insta???