Inlägg från: Anonym (rio) |Visa alla inlägg
  • Anonym (rio)

Bisarr situation med sambon

Jag är inte heller en spamänniska, men om någon hade överraskat mig med spabesök i tron att jag skulle bli glad, då hade jag tveklöst bitit ihop och gett det en chans. Jag tycker det låter otroligt oförskämt att totalvägra. Det vore väl en sak om det är något som skrämmer honom eller liknande, men vad skulle kunna skrämma honom i ett örtbad på ett spa? 

Det låter som att han hade väntat sig något annat och nu surar över att han inte fick exakt det han ville ha. 

Du får väl ge honom en peng nästa gång så att han kan köpa det han vill ha. :p 

• Anonym (rio)
    Batuss skrev 2019-08-23 12:17:15 följande:

Hans present är en ny tatuering som han har velat göra väldigt länge. Presentkort på spa var således inte aktuellt då det inte är hans "present", det var bara något jag tänkte att vi skulle göra tillsammans då vi har pratat om spa väldigt länge.

Anonym (rio) skrev 2019-08-23 12:23:32 följande:

Jag är inte heller en spamänniska, men om någon hade överraskat mig med spabesök i tron att jag skulle bli glad, då hade jag tveklöst bitit ihop och gett det en chans. Jag tycker det låter otroligt oförskämt att totalvägra. Det vore väl en sak om det är något som skrämmer honom eller liknande, men vad skulle kunna skrämma honom i ett örtbad på ett spa? 

Det låter som att han hade väntat sig något annat och nu surar över att han inte fick exakt det han ville ha. 

Du får väl ge honom en peng nästa gång så att han kan köpa det han vill ha. :p 

Nej okej, scratch that. Han fick tydligen exakt vad han ville ha, men tjurar ändå. Charmig snubbe, heh.

Svar på tråden Bisarr situation med sambon