• Anonym (G)

    Kvinnor, hur reagerar ni?

    Kvinnor, om ni fick reda på att er man klappat en eller flera kvinnor på stjärten i sin ungdom, hur skulle ni reagera? Skulle ni förlåta det?

  • Svar på tråden Kvinnor, hur reagerar ni?
  • Anonym (Igen)

    Vad skulle problemet vara? Det har jag gjort på flera kvinnor.

  • Zarch

    Vadå klappat kvinnor på rumpan? Är det i ömsesidiga kärleksrelationer så kan man väl förstå att sådana rörelser har skett utan att jag för den sakens skull vill grotta vidare i sådana nostalgiska berättelser.

    Om du däremot talar om att han har gått runt på krogen och nypt okända kvinnor i rumpan så skulle jag faktiskt bli väldigt knäckt över detta. Att helt ha missat att han har det som ett karaktärsdrag skulle få hela min bild av karln att rämna. Nej det vet jag inte om jag skulle kunna hämta mig ifrån för den där typen av män lägger aldrig av med sådana kränkande handlingar.

  • Anonym (K)

    I sin ungdom? Min man är 58 år, om det var det värsta han gjorde mot en kvinna i sin ungdom, så kan jag inte bry mig mindre.

  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (G) skrev 2019-08-23 14:06:02 följande:

    Kvinnor, om ni fick reda på att er man klappat en eller flera kvinnor på stjärten i sin ungdom, hur skulle ni reagera? Skulle ni förlåta det?


    Du har för mycket fritid.
  • Anonym (S)

    Är det längesedan och han kan reflektera över hur jäkla idiotiskt det var så är det väl ok. Om han fortfarande tyckte att det var helt ok att göra så skulle jag fundera på hur han är funtad.

  • Anonym (Hjärter)

    Beror alldeles på i vilket sammanhang och hur han skulle se på det idag.

    Hade han sprungit runt på stan, klappat främmande kvinnor på stjärten och varit ökänd som Tafsar-Bosse hade det inte imponerat särskilt mycket på mig.

    Hade han som 20-åring på krogen försökt flirta med kvinnor med rumpklappar och idag haft inställningen att det inte var helt okej, är det väl inget jag skulle bry mig om. Skulle han fortfarande tycka att han var asball som gjorde det, är det åter igen inte särskilt imponerande.

    Osv osv

  • Anonym (G)

    Jag vet inte om det är nåt problem. Det är det jag vill ni ska svara på. Och för att svara på en annan fråga, det gäller inte klappar på stjärten i relationer, antingen på främmande kvinnor eller sådana han känner men inte är ihop med.

  • Anonym (.)
    Anonym (G) skrev 2019-08-23 14:06:02 följande:
    Kvinnor, om ni fick reda på att er man klappat en eller flera kvinnor på stjärten i sin ungdom, hur skulle ni reagera? Skulle ni förlåta det?
    Du undrar om man kan förändras som människa?
    Om man aldrig någonsin kan förlåta ett fel hos en annan människa?

    Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad.

    Du har gjort fel ganska många gånger i livet. Varför ska andra människor förlåta dig för det?
  • Anonym (S)
    Anonym (G) skrev 2019-08-23 20:18:19 följande:

    Jag vet inte om det är nåt problem. Det är det jag vill ni ska svara på. Och för att svara på en annan fråga, det gäller inte klappar på stjärten i relationer, antingen på främmande kvinnor eller sådana han känner men inte är ihop med.


    Vad tycker du då, det är det viktigaste...
Svar på tråden Kvinnor, hur reagerar ni?