• Anonym (Nyfiken)

    Hur lång tid tar det för er att komma?

    Hur lång tid tar det för er att komma när ni har sex med nån annan (alltså inte när ni onanerar). Tänk bort förspel, jag undrar hur lång tid från det att man aktivt kör på med en viss grej tills det går för er. Olika från gång till gång och situation till situation så klart, men tänk i snitt. Skriv gärna en kommentar om ni har nån

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-08-23 16:56
    insåg att jag missade första alternativet för män... aja, ni som kommer på mindre än 5 min får ta 5-10 min. sorry för detta

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång tid tar det för er att komma?
  • Anonym (Olika)

    Är jag riktigt kåt och klitoris stimuleras kan det ta Max 5 minuter.

    Är jag mellankåt 15-20

    Inte kåt alls frånbörjan20 minuter +

  • Anonym (Olika)

    Är jag riktigt kåt och klitoris stimuleras kan det ta Max 5 minuter.

    Är jag mellankåt 15-20

    Inte kåt alls frånbörjan20 minuter +

  • Zinken

    Jag tar extremt lång tid på mig hur kåt jag än är. Kan ta flera timmar om jag har otur. Visst har det hänt någon gång på några minuter men det är sällsynt, jag räknar alltid med minst 30 min.

    Jag vet att det är en psykisk spärr men har inget behov av orgasm sexuellt med andra och det flesta jag har träffat har accepterat att och märkt att jag njuter rätt friskt ändå så har aldrig jobbat bort den där spärren.

  • Anonym (?)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-08-23 16:54:52 följande:
    aktivt kör på med en viss grej 
    Vad menar du med det?


  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (?) skrev 2019-08-23 20:30:54 följande:
    Vad menar du med det?
    Alltså varje gång man ändrar ställning eller gör nåt annat får man ju börja om, eller i alla fall jag får det, och alla jag varit med. Så om nån slickar mig t ex o sen ska ha vanligt sex innan jag har kommit så börjar det ju om med att man bygger upp mot orgasm. Naturligtvis inte som att man börjar om helt från början men från den punkt man är när förspelet övergår i riktigt sex. Haha det var svårt att förklara det här. Men det jag menar är alltså till exempel från det att man börjar slicka eller suga eller vad som helst till att man kommer, utan att man avbrutit en grej och gått över till en annan där emellan
  • Anonym (Nyfiken)
    Zinken skrev 2019-08-23 20:24:43 följande:

    Jag tar extremt lång tid på mig hur kåt jag än är. Kan ta flera timmar om jag har otur. Visst har det hänt någon gång på några minuter men det är sällsynt, jag räknar alltid med minst 30 min.

    Jag vet att det är en psykisk spärr men har inget behov av orgasm sexuellt med andra och det flesta jag har träffat har accepterat att och märkt att jag njuter rätt friskt ändå så har aldrig jobbat bort den där spärren.


    oj! Är du man eller kvinna?
  • Anonym (?)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-08-23 21:00:41 följande:
    Alltså varje gång man ändrar ställning eller gör nåt annat får man ju börja om, eller i alla fall jag får det, och alla jag varit med. Så om nån slickar mig t ex o sen ska ha vanligt sex innan jag har kommit så börjar det ju om med att man bygger upp mot orgasm. Naturligtvis inte som att man börjar om helt från början men från den punkt man är när förspelet övergår i riktigt sex. Haha det var svårt att förklara det här. Men det jag menar är alltså till exempel från det att man börjar slicka eller suga eller vad som helst till att man kommer, utan att man avbrutit en grej och gått över till en annan där emellan
    Jag förstår vad du menar för jag upplevde själv det tills jag kunde släppa loss och bara njuta.

    Idag är det inte så som du beskriver utan vi gör en massa olika saker. Lite leksaker, lite smek, lite penetrativt sex och sen kanske oralt för att återgå till leksaker.  Ibland tar det 20 sekunder och ibland en timme, allt efter hur lång tid vi vill att det ska fortgå. Sexet alltså och inte "metoden" straxt innan orgasm. 
    Orgasmen är inte längre målet (även om det oftast blir så) utan det är själva sexet. 


  • Zinken
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-08-23 21:01:39 följande:

    oj! Är du man eller kvinna?


    Kvinna
Svar på tråden Hur lång tid tar det för er att komma?