• Anonym (Beteendemässigt)

    Skulle ni kunna dejta en manhaftig kvinna / feminin man?

    Androgyn eller something in between.

  • Svar på tråden Skulle ni kunna dejta en manhaftig kvinna / feminin man?
  • Anonym (K)

    Man vet aldrig innan man träffar individen i fråga , men det är inte den typen av man jag brukar finna attraktiv.

  • Anonym (Agnes)

    Jag skulle absolut kunna dejta en man som har egenskaper eller attribut som av vissa uppfattas som feminina.

  • Miss Sunny
    Anonym (Agnes) skrev 2019-08-23 17:40:17 följande:

    Jag skulle absolut kunna dejta en man som har egenskaper eller attribut som av vissa uppfattas som feminina.


    Aldrig !   Att dom ska va så veldig snygga är en sak, men han måste va maskulin och mandig. Annars får det kvitta.
  • Tukt

    Det blir självklart svårare att attraheras om man är hyggligt hetro, men inte omöjligt. Allt beror på vad man menar med manhaftigt och hur personen är.

  • Anonym (Manligt)

    Naj, definitivt ingen feminin man för mig.

  • Anonym (Jahs)

    Helt klart, jag tänder på både manhaftiga kvinnor och feminina män. Har faktiskt svårare då för väldigt feminina tjejer eller maskulina män. Tycker androgynitet är hett. Sen är jag en bisexuell kille så det kanske inte är så konstigt.

  • Anonym (Ö)
    Anonym (Agnes) skrev 2019-08-23 17:40:17 följande:

    Jag skulle absolut kunna dejta en man som har egenskaper eller attribut som av vissa uppfattas som feminina.


    Sån är min man. Det är suveränt! Han är sämst på att köra bil men syr i knappar och lagar behåar, han är också bäst på att ta hand om disken. Jag har inte diskat på flera år.
  • Anonym (GÄRNA!!!)
    Anonym (Jahs) skrev 2019-08-23 19:18:19 följande:

    Helt klart, jag tänder på både manhaftiga kvinnor och feminina män. Har faktiskt svårare då för väldigt feminina tjejer eller maskulina män. Tycker androgynitet är hett. Sen är jag en bisexuell kille så det kanske inte är så konstigt.


    Samma här. Androgynitet är otroligt spännande och hett;) Älskar feminina män i långt hår och manhaftiga kvinnor som Pink t ex .Stereotypa könsroller och utseenden är urtrisst.
  • Anonym (A)
    Anonym (Jahs) skrev 2019-08-23 19:18:19 följande:
    Helt klart, jag tänder på både manhaftiga kvinnor och feminina män. Har faktiskt svårare då för väldigt feminina tjejer eller maskulina män. Tycker androgynitet är hett. Sen är jag en bisexuell kille så det kanske inte är så konstigt.
    +1
  • Anonym (Beteendemässigt)
    Anonym (Agnes) skrev 2019-08-23 17:40:17 följande:

    Jag skulle absolut kunna dejta en man som har egenskaper eller attribut som av vissa uppfattas som feminina.


    Vart går gränsen?

    Jag dejtar gärna tjejer som är någotsånär grabbiga, men inte dem som är grabbigare än mig själv. Generellt tror jag detta accepteras mer än det omvända, kanske beroende på att det är vanligare med *grabbiga* killar idag än *tjejiga* killar, åtminstone utåt sett.
Svar på tråden Skulle ni kunna dejta en manhaftig kvinna / feminin man?