• Mon 26 Aug 2019 12:03
    388 visningar
    4 svar
    4
    388

    Hjälp att tyda äl-test (nybörjare)

    Hej! Detta är först månaden med äl-test. Skulle ni säga att strecket är tillräckligt starkt idag för att räknas helt positivt. Tidigare har jag fått blanka test. Detta streck kom upp nästan direkt och jag har mardrömslika äl-känningar.

    Tacksam för input ????

  • Svar på tråden Hjälp att tyda äl-test (nybörjare)
  • Mon 26 Aug 2019 12:51
    #1

    Tog ett med rfsus test också, det är svagare. Kan jag ha missat stegringen? Hade äl känningar igår också men idag ännu mer. Får alltid tokont vid äl. Någon?

  • Mon 26 Aug 2019 18:15
    #2

    Tycker det är positivt. Jag blev gravid när mitt såg ut typ sådär :) kände dock inga symptom alls på ägglossning.

  • Mon 26 Aug 2019 18:37
    #3
    viljaa skrev 2019-08-26 18:15:58 följande:

    Tycker det är positivt. Jag blev gravid när mitt såg ut typ sådär :) kände dock inga symptom alls på ägglossning.


    Tack för svar! Jag tycker ju att det översta är positiv men blev så tveksam när det andra var svagare. Jag har tyvärr förjäklig ägglossningssmärta.
  • Mon 26 Aug 2019 20:09
    #4

    Hej! Jag har precis startat en hemlig Facebookgrupp för oss som försöker bli gravida där vi kan diskutera allt möjligt angående graviditet osv :) och följas åt mot plus!! Skicka meddelande till mig med namn och efternamn så kan jag bjuda in er om ni vill hänga på :)

Svar på tråden Hjälp att tyda äl-test (nybörjare)