• Anonym (Undra­r)
    Tue 3 Sep 2019 17:18
    558 visningar
    8 svar
    8
    558

    Alla tecken på ägglossning men testen är negativa? Kan munkpeppar vara boven?

    Har sån enorm ägglossningsvärk och älflytningar. Samt att jag känt på livmodertappen och den är helt öppen, får in lillfingret. Men ältesten är negativa! Beräknad äl är idag enligt kalender och föregående cykler. Har försökt i 1,5 år så jag har någorlunda koll. Dock har vi börjat med munkpeppar den här cykeln för att det kunde boosta äl sa min gynläkare. Så nu undrar jag om det kan vara den jag känner så kraftigt fast ingen äl ändå? Någon med erfarenhet?

  • Svar på tråden Alla tecken på ägglossning men testen är negativa? Kan munkpeppar vara boven?
  • Anonym (Hm)
    Tue 3 Sep 2019 18:30
    #1

    Men kära du. Sluta peta in dina fingrar inuti livmodertappen!!

  • Tue 3 Sep 2019 18:34
    #2

    Stoppa inte in fingrar i livmodertappen! Du kan orsaka skador på dig själv!

  • Anonym (Mamma­n)
    Tue 3 Sep 2019 19:20
    #3

    När jag försökte bli gravid med munkpeppar så blev min äl förskjuten. På dag 25 (glad gubbe på äl test) kom den till slut. Jag slutade med munkpepparn någon dag innan det och jag blev gravid den omgången!!

  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Tue 3 Sep 2019 21:27
    #4
    Anonym (Hm) skrev 2019-09-03 18:30:17 följande:

    Men kära du. Sluta peta in dina fingrar inuti livmodertappen!!


    Fast på fertilitetskliniken säger dom att det är ett bra sätt att känna när man närmar sig äl. Självklart kortklippta naglar och väl rengjorde händer.
  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Tue 3 Sep 2019 21:28
    #5
    Anonym (Mamman) skrev 2019-09-03 19:20:20 följande:

    När jag försökte bli gravid med munkpeppar så blev min äl förskjuten. På dag 25 (glad gubbe på äl test) kom den till slut. Jag slutade med munkpepparn någon dag innan det och jag blev gravid den omgången!!


    Åh så kul att du blev gravid!! Mindre roligt att få äl uppskjuten, då blir ju väntan dubbelt så lång :/
  • Anonym (Mamma­n)
    Wed 4 Sep 2019 06:43
    #6
    Anonym (Undrar) skrev 2019-09-03 21:28:03 följande:

    Åh så kul att du blev gravid!! Mindre roligt att få äl uppskjuten, då blir ju väntan dubbelt så lång :/


    Jag tänker att det är precis därför jag blev gravid. Mina ägg hann goa till sig ordentligt
  • Anonym (Undra­r) Trådstartaren
    Wed 4 Sep 2019 11:38
    #7
    Anonym (Mamman) skrev 2019-09-04 06:43:26 följande:

    Jag tänker att det är precis därför jag blev gravid. Mina ägg hann goa till sig ordentligt


    Ja det har du iofs rätt i.. mitt ägglossningstest va positivt imorse så nu ska här liggas :D
  • Anonym (Mamma­n)
    Wed 4 Sep 2019 11:43
    #8

    Hehe ha så kul

Svar på tråden Alla tecken på ägglossning men testen är negativa? Kan munkpeppar vara boven?