• Anonym (Kaffedraken)

    En fantasi som sågs i din dröm

    De säger att vi skall följa våra drömmar,

    vad döljer sig bakom dina stängda dörrar?

  • Svar på tråden En fantasi som sågs i din dröm
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag vet inte om det var fantasi eller inte. En natt drömde jag om att jag sög kuk och just när han skulle komma då vaknade jag. Nu har det nog blivit fantasi för jag skulle gärna göra det men vet inte med vem

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är du själv som är regissör och författare till drömmen. Drömmen säger något om ditt själsliv, men ska nog inte tolkas bokstavligt. Jag kan drömma att jag ligger med en arbetskamrat, exet eller någon annan. Det betyder inte att jag vill göra det irl, drömmen (och fantasin) är tillräckligt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Har drömt att jag fått titta på när min tjej blir skickad till orgasm av en annan tjej.

    Har drömt att jag fick erbjudandet att knulla och spruta i fittan på tjejen för att sedan slicka rent eller att inte knulla alls - valde det första i drömmen.

    Har drömt att jag slickat en gammal klasskompis tills hon fick fontänorgasm som smakade äckligt i min mun.

    Drömde att jag skulle få knulla en arbetskompis men sprutade alldeles för tidigt och det visade sig att jag fick orgasm i sömnen och vaknade av det på riktigt.

    Ja, detta är några drömmar som jag haft under senaste 1,5 året och som jag kommer ihåg. Vet inte vad jag ska följa eller hur jag ska tolka det?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man) skrev 2019-09-05 17:37:16 följande:

    Har drömt att jag fått titta på när min tjej blir skickad till orgasm av en annan tjej.

    Har drömt att jag fick erbjudandet att knulla och spruta i fittan på tjejen för att sedan slicka rent eller att inte knulla alls - valde det första i drömmen.

    Har drömt att jag slickat en gammal klasskompis tills hon fick fontänorgasm som smakade äckligt i min mun.

    Drömde att jag skulle få knulla en arbetskompis men sprutade alldeles för tidigt och det visade sig att jag fick orgasm i sömnen och vaknade av det på riktigt.

    Ja, detta är några drömmar som jag haft under senaste 1,5 året och som jag kommer ihåg. Vet inte vad jag ska följa eller hur jag ska tolka det?


    . Du fick ju iallafall orgasm Är arbetskompisen snygg
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Markus) skrev 2019-09-05 17:43:54 följande:

    . Du fick ju iallafall orgasm Är arbetskompisen snygg


    Ha! Ja, hon är en milf, helt klart en 7-8/10. 45år, går på gym och håller sig i form.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Man) skrev 2019-09-05 21:50:06 följande:

    Ha! Ja, hon är en milf, helt klart en 7-8/10. 45år, går på gym och håller sig i form.


    Då var det värt lite lakan tvätt
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag vill bli tagen av två män utklädda till clowner, gärna en ond och får jag drömma helt fritt vill jag bli knullad av Bill Skarsgård utklädd till Pennywise.

Svar på tråden En fantasi som sågs i din dröm