• Kabanoss

    Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?

    Vi själv är sugna på fler.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?
  • Anonym (Gärna)
    Anonym (Gjort...) skrev 2019-09-06 16:01:31 följande:

    Kan ändå förstå din fru även om jag förstår att det kan vara tråkigt om du verkligen vill testa. Nu har jag ju visserligen gjort det och som jag skrev tidigare är jag inte sugen på det igen men jag hade inte velat gjort det överhuvudtaget när jag är i en relation....känns konstigt av ngn anledning, kanske för att (för mig-inte alla såklart) så är sex i en relation ngt helt annat än bara sex...men det kanske är något annat som gör att din fru inte vill?


    Hon kanske är nöjd med det hon har hemma.
  • Anonym (Johan)

    Skulle gärna se på när en annan man knullar min fru. Har alltid varit intresserad av det visuella och av att titta på amatörporr. 

  • Anonym (Gärna)

    Kompisen hade lite problem i äktenskapet så dom bestämde sig att åka till en troligtvis swingerställe. Där hans fru blev påsatt av en annan man och han såg på och runkade. Efter det så har deras äktenskap fungerat bättre

  • Anonym (Kan vara med)
    Anonym (Johan) skrev 2019-09-06 16:24:50 följande:

    Skulle gärna se på när en annan man knullar min fru. Har alltid varit intresserad av det visuella och av att titta på amatörporr. 


  • Anonym (Kan vara med)
    Anonym (Johan) skrev 2019-09-06 16:24:50 följande:

    Skulle gärna se på när en annan man knullar min fru. Har alltid varit intresserad av det visuella och av att titta på amatörporr. 


  • Anonym (milla)

    Aldrig i livet! Degraderande trender är inget för oss!

  • Anonym (Eller?)

    Är inte en extra i sängen något exta knep man tar till när man tröttnat på varandra för variationens skull?

    Hur länge har paren här varit tillsammans?

  • Pussan
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-06 23:56:55 följande:

    Är inte en extra i sängen något exta knep man tar till när man tröttnat på varandra för variationens skull?

    Hur länge har paren här varit tillsammans?


    Precis tvärtom i min erfarenhet. För att vi fortfarande är så kåta på varandra att vi gärna vill bara se på när den andra njuter och bara njuta av den synen. 
  • Anonym (Eller?)
    Pussan skrev 2019-09-07 00:06:56 följande:

    Precis tvärtom i min erfarenhet. För att vi fortfarande är så kåta på varandra att vi gärna vill bara se på när den andra njuter och bara njuta av den synen. 


    Så det är inte bara för att ni tröttnat och söker spänningen? Hur länge har ni varit ett par då?
Svar på tråden Skulle du vilja bjuda in fler i sovrummet?