Inlägg från: Knappast nu |Visa alla inlägg
  • Knappast nu

    Ligga med hundratals

    Beror väl helt på hur högt man värderar det. Jag hade blivit lyckligare av att ha sex med 100 på ett år än att möta 100 hundägare med sina lösa hundar på 1 år.

  • Knappast nu
    CitronTulo skrev 2019-09-10 10:12:30 följande:

    För egen del så föredrar jag kvalitet framför kvantitet när det gäller sex och män! Blir gladare av ETT riktigt bra ligg än av 10 dåliga.. så det antal meter kuk man fått i sig under åren känns inte särskilt viktiga i samanhanget när bara vissa har varit minnesvärd, haha!


    men om du fick välja mellan 0 eller 10 dåliga?
  • Knappast nu
    CitronTulo skrev 2019-09-10 10:50:41 följande:

    Är svårt att svara på då man ju inte vet innan att det ska bli dåligt..

    Men om man tänker utgångsläget att det är en person som jag ogillar och inte tänder på (100 % dåligt) så skulle jag nog hellre avstå det faktiskt och dött som oskuld..

    Du då?


    Jag skulle ju ta chansen/risken & hoppas på att det blir bra trots att de senaste 9 var dåliga. För män är ju sexet aldrig dåligt. Well om man är mitt i det & tjejen avbryter då räknas det som dåligt. Annars kan sex för de flesta män nog mest vara ok, bra eller sjukt bra typ. För män är ju ett sex som för er kvinnor blir kasst med rätt stor sannolikhet för mannen ändå bättre än att han onanerade.
  • Knappast nu
    Smörjsmurfen skrev 2019-09-10 17:13:14 följande:

    Hade gärna lyckats med 100 kvinnor på ett år (eller totalt) vore ju drömmen om man hade haft utseendet/raggningförmågan.

    Mitt bästa år, förra året, var 9, vilket kändes rätt gött faktiskt.


    Var också nöjd med 9 förra året. 9 unga & snygga. Haft år i min ungdom som legat kring 50-60 per år. Jag liknade Kiedis ett tag & då hade 25 på en månad det året. Minns inte ett namn.
  • Knappast nu
    Smörjsmurfen skrev 2019-09-10 18:04:44 följande:

    Jag har drygt 20 totalt, har aldrig haft den förmågan tyvärr. Bara att gratulera er som lyckas.


    Bara 3 i år men dessa 3 magiskt snygga. Attraherar många fler snygga de senaste åren vilket både är plus & minus. Blivit kräsnare & ghostar och dissar massa som jag för några år sedan utan tvekan hade haft sex med. Jag tror att killar som är 7-8:or & tjejer som är 6-7:or är de som knullar flest. Jag har blivit en 9:a på äldre dagar & bekväm. Åker inte tåg 60 mil för ett knulll längre.
Svar på tråden Ligga med hundratals