• Anonym (vetti­fan)
    Tue 10 Sep 2019 23:04
    1432 visningar
    26 svar
    26
    1432

    Tjejer. Är smala killar bättre älskare?

    Har inte tänkt på ifall de är bättre älskare, men har å andra sidan aldrig varit med någon tjock eller speciellt kraftig eller muskulös kille. För min del är det känslan av en smal killes kropp som är så tändande men han får inte vara spinkig helt utan muskler. Måste vara lite ton och form. Men gärna helt slank mage och smala höfter med lite bredare bringa och fina armar:)

  • Anonym (vetti­fan)
    Tue 10 Sep 2019 23:06
    #9
    Anonym (vettifan) skrev 2019-09-10 23:04:58 följande:

    Har inte tänkt på ifall de är bättre älskare, men har å andra sidan aldrig varit med någon tjock eller speciellt kraftig eller muskulös kille. För min del är det känslan av en smal killes kropp som är så tändande men han får inte vara spinkig helt utan muskler. Måste vara lite ton och form. Men gärna helt slank mage och smala höfter med lite bredare bringa och fina armar:)


    Glömde det viktiga...kuken ser mycket större ut och framträder mer på en smal kille. Jättenice;)
  • Anonym (vetti­fan)
    Wed 11 Sep 2019 00:36
    #13
    Anonym (Pelle) skrev 2019-09-11 00:27:54 följande:

    Ja, det är väl ingen nyhet att låg fettprocent anses attraktivt på både män och kvinnor.

    Däremot tror jag många kvinnor vill se lite muskler också och inte bara ben.


    Nej benighet är inte attraktivt. En kropp är fin om den ser hälsosam ut och har relativt låg fettprocent och bra proportioner. Finast är ju människokroppen i tonåren utan tvekan. Synd man inte kunde få se ut så livet igenom.
  • Anonym (vetti­fan)
    Wed 11 Sep 2019 15:25
    #20
    Anonym (Pelle) skrev 2019-09-11 14:01:17 följande:
    Kvinnor i tonåren ser generellt bättre ut.

    En stor anledning tycks vara att kvinnor slutar bry sig om sitt utseende när dom blir äldre. De flesta har gått upp i vikt och de rejält.

    Personligen så tycker jag min kropp ser bättre ut som 35 åring än den gjorde som tonåring. Mkt, pga att jag tränar mer nu. Men sen är jag ju kille också...
    Ja även män. Man är ju estetiskt perfekt innan 25. Men vad som saknas för att göra ansikten mer intressanta är erfarenhet och utstrålning som jag tycker blir mycket intressantare och attraktivare med åldern hos de allra flesta , utseendeförfallet till trots. Sexighet sitter faktiskt lika mycket i personlighet och självförtroende. En mindre snygg människa med väldigt bra karisma och personlighet är nog mer framgångsrik i relationer än en supersnygg men tråkig och tom personlighet. En sån ligger man ju högst en gång med.
Svar på tråden Tjejer. Är smala killar bättre älskare?