• Anonym (Anonym 0)

    Vad heter det man känner

    Har en massa tankar som jag gärna vill dela med er o även kanske få något svar av er

    Jag är en ung mamma till 5 åring flicka och 7 åring pojke

    Levde separat liv utan pappan i 4 år hans vilja och för 1.5 år sen ville han skiljas och jag bröt samman han bodde kvar i hemlandet och jag och barnen fick vara här han har endast varit på besök 2 gånger under dessa år. Jag mådde jätte dåligt efter skilsmässan massor av tankar dök upp han va inte dålig men efter ett tag börja han ignonera och säga taskiga saker oo ville separera. Som sagt efter den svåra jobbiga perioden stod upp på mina ben för jag har 2.srn som behöver mig mer än allt annat jobbat flyttat till större lägenhet och livet började bli bättre.

    Mitt problem nu är jag känner inget för den människan mer än besvikelse men jag kan ej sluta tänka på honom o vad han gjort för att skilja de senaste åren innan separationen blev av. Jag förstår inte varför kan jag inte sluta med det varför kan jag inte sova utan att något ska dyka upp. Har ni varit med om något sånt är det vanligt kommer jag kunna ha en dag utan att tänker på vad jag fått gå igenom.

    PS han hade sådär kontakt med barnen han är villig och jag är inte emot han älskar de och barnen likadant. Men barnen tycker inte om hans samtal är typ 5 min och när de passar pappan kan vara en gång varje månad. Och nej mina barn får ej åka ner till honom då jag kan förlora barnen om han förbjuder de från att resa tillbaka till Sverige men han får jätte gärna komma till Sverige men han vill ej.

  • Svar på tråden Vad heter det man känner
  • Anonym (Ensamstående till 3 barn)

    Hej.

    Han har nog levt dubbelliv och till slut insett att det inte fungerar.

    Försök att se de åren som läroår och inte som bortkastade.

    Nu har du fått en ny chans till att starta det liv du vill ha för dig och dina barn.

    Att sköta allt är du ju van vid så se dig om och umgås med andra ensamstående , Skapa nya relationer och ta lärdom av dina erfarenheter.

Svar på tråden Vad heter det man känner