• Anonym (Mia)
    Wed 11 Sep 2019 14:07
    279 visningar
    7 svar
    7
    279

    Vill bara veta !

    Min man vill se mig med en annan kille ( kompis) ,

    Vad tycker ni om sånt ?

  • Svar på tråden Vill bara veta !
  • Anonym (G)
    Wed 11 Sep 2019 14:34
    #1

    Jag och min fru delar med oss av våra sexfantasier till varandra men vi har inte sex med andra. Att få en avsugning framför spegeln gör att man ser sexet bättre. Ibland filmar vi oss själva när vi har sex. Vi har varit på swingersklubb ett par gånger. Ta tid på er, börja med att tillfredsställa dig själv med en dildo framför din man.

  • Anonym (Vill se)
    Wed 11 Sep 2019 14:45
    #2
    Anonym (G) skrev 2019-09-11 14:34:23 följande:

    Jag och min fru delar med oss av våra sexfantasier till varandra men vi har inte sex med andra. Att få en avsugning framför spegeln gör att man ser sexet bättre. Ibland filmar vi oss själva när vi har sex. Vi har varit på swingersklubb ett par gånger. Ta tid på er, börja med att tillfredsställa dig själv med en dildo framför din man.


    Bra ide Tack
  • Anonym (Eli)
    Wed 11 Sep 2019 15:01
    #3
    Anonym (Mia) skrev 2019-09-11 14:07:09 följande:

    Min man vill se mig med en annan kille ( kompis) ,

    Vad tycker ni om sånt ?


    Om ni båda tycker att det känns som en bra och spännande idé att testa - varför inte? Det enda som Är fel för er är det som känns fel. Och det vet bara ni vad det är! 
  • Anonym (Vill se)
    Wed 11 Sep 2019 15:33
    #4

    Prova du kanske gillar det. Jag skulle göra det

  • Anonym (Bill)
    Wed 11 Sep 2019 16:52
    #5

    En het fantasi. Måste säga att jag är avundsjuk på dom som vågar.

    Jag är man och har mycket fantasier om att se en annan man ha sex med min fru. Men det känns lite försent nu när vi båda är 60+. Och när jag var ung var jag för svartsjuk..  Skrattande

    Får stanna vid fantasier. 

  • Wed 11 Sep 2019 17:06
    #6

    Vad tycket du själv?

  • Anonym (Fanta­sies)
    Wed 11 Sep 2019 17:19
    #7

    Ni borde börja med att utforska på swingersklubb mm. Använd dildo framför din man och prata om hur skönt det är med en annan kuk. Testa hans gränser för avundsjuka innan ni ger er på swinging. Föreslår även att det kan vara bra att inte börja med en vän.

Svar på tråden Vill bara veta !