• Anonym­tjej65
    Wed 11 Sep 2019 22:16
    446 visningar
    2 svar
    2
    446

    Slutade med mini piller, fick blödning 2 dagar senare. Finns chansen att jag kan va gravid. Förklaring i inlägg

    Hej det ä så att jag missade ta mina mini piller i 3 dagar, hade oskyddat sex 2 av dem. 4 dagen tog jag dem som vanligt och hade oskyddat sex igen. 1 dag efter Fick jag lite värk i nedre magen så tog ägglossningtest (cb digital) fick glad gubbe. Hade inte sex på 3 dagar sen hade jag det 2 dagar oskyddat. Vi bestämde jag skulle sluta med pillerna och det gjorde jag 2 dagar senare (6 dagar efter positiv ägglossning) fick jag en blödning, dagen efter kraftigare med klumpar i och dagen efter idag då blöder jag men inte lika mkt som igår. Finns chansen att jag kan va gravid ändå och blödningen ä för att jag sluta med pillerna? För mens kan det ju inte va om jag hade positiv ägglossning 6 dagar innan? Någon mer som haft sån blödning när dem slutat med sina piller men ändå visat sig vara gravida? Jag gick på exlutena.

  • Svar på tråden Slutade med mini piller, fick blödning 2 dagar senare. Finns chansen att jag kan va gravid. Förklaring i inlägg
  • Anonym­tjej65 Trådstartaren
    Sun 15 Sep 2019 17:38
    #2

    Jag blödde väldigt lite 1 dag. Sen sluta den. Så jag blödde lite första dagen, andra dagen väldig kraftigt med klumpar, tredje dagen avtog det ganska mkt men blödde ändå och fjärde dagen så blödde jag typ inget alls och va typ helt borta fram mot kvällen. Ska ta test om 2 veckor och se.

Svar på tråden Slutade med mini piller, fick blödning 2 dagar senare. Finns chansen att jag kan va gravid. Förklaring i inlägg