• Anonym (Nyfiken)

    Porrsurfar du? Hur ofta?

    Ta det alternativet som är närmast

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Porrsurfar du? Hur ofta?
  • Anonym (Grus i dojjan.)

    Porrsurfar när jag är sugen på riktigt sex, skön bögsex, lesbiska orgier eller bara vanlig tråkig analsex.

  • sexposed

    Parprofil så vi kan inte svara.

    Men killen surfar sex någon eller några ggr varje dag och tjejjen några ggr varje vecka.

    Killens surf mer inriktad på sex och porr medans tjejjen mer inriktad på ideer, klackar och outfits i sexuelka situationer.

    Mycket samlande av idéer till egna utmanande bloggen som vi har flr skoj skull.

  • Anonym (Gift kvinna)

    Olika så klart,men varje dag om jag hittat intressant man på nån sajt.

  • Anonym (Anonym)

    Tjej: Ungefär varannan dag. Brukar bli på kvällen när sambon lagt sig eller på dagen innan han är hemma. Vore ju kul att kunna göra det när han är vaken med men tycker det är så trist att ligga och mysa i sovrummet själv när han är hemma och kan göra mig sällskap.

  • Kalle68

    Det ser ut som det är en viss skillnad mellan könen. Vad tror ni? Kan det påverka förväntningar när Vi har sex mellan könen?

  • Anonym (Gift man)

    Nån gång månaden kanske, när jag är hemma själv och få ut det mesta av min onanistund. Då tittar jag på xhamster. Bögsex, bisex, amatöravsugningar.

  • Pentra

    Som mycket annat så går det i cykler. Allt från flera dagar i veckan till veckor utan. Men min surfning handlar mest om att erotiksurfa, och för att hitta nya tips gällande min sexlek tillsammans med min partner. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Svar på tråden Porrsurfar du? Hur ofta?