• Sat 14 Sep 2019 15:45
    656 visningar
    8 svar
    8
    656

    Bim-6 hjälp mig tyda

    Ja fick en MA den 17/8. I vecka 8 avstannad i vecka 6.

    Nu har vi försökt att bli gravida på nytt (ingen mens i mellan )

    Har börjat testa (en vecka innan mens) för att ja mår precis som föregående graviditet. förra grav plussade Ja tidigt typ bim-7 och denna gången tycks ja ana att även detta är positivt. Är testat med RFSU testa ofta. Vill gärna inte ha något negativt i tråden då vi kämpat i fyra år med ett tredje barn och syskon till barnen. Och våran MA tog hårt på oss alla. Visa respekt tack

  • Svar på tråden Bim-6 hjälp mig tyda
  • Anonym (-)
    Sat 14 Sep 2019 15:51
    #1
    Josspersson skrev 2019-09-14 15:45:04 följande:

    Ja fick en MA den 17/8. I vecka 8 avstannad i vecka 6.

    Nu har vi försökt att bli gravida på nytt (ingen mens i mellan )

    Har börjat testa (en vecka innan mens) för att ja mår precis som föregående graviditet. förra grav plussade Ja tidigt typ bim-7 och denna gången tycks ja ana att även detta är positivt. Är testat med RFSU testa ofta. Vill gärna inte ha något negativt i tråden då vi kämpat i fyra år med ett tredje barn och syskon till barnen. Och våran MA tog hårt på oss alla. Visa respekt tack


    Jag förstår dig. Jag råkade ut för två MA innan det gick vägen för oss och allt jag ville var att bli gravid igen. Vi försökte dock bara i 7 månader innan vi lyckades plussa första gången (båda andra gångerna lyckades direkt efter MA utan mens mellan) och trots det så var det riktigt tufft =/
    Jag ser tyvärr inget på bilderna, men min erfarenhet är att det dels är svårt att få det på bild och så finns det ju tid kvar innan bim. Jag har aldrig fått sk "spökstreck" på dom testen, utan har jag sett minsta antydan till streck så har det varit en graviditet. Håller tummarna för att det går vägen för er nu <3 
  • Sat 14 Sep 2019 15:54
    #2

    Kolla här

  • Anonym (-)
    Sat 14 Sep 2019 15:57
    #3
    Josspersson skrev 2019-09-14 15:54:14 följande:

    Kolla här


    Ja men på den där ser jag faktiskt en antydan till streck! Det känns ju väldigt lovande! :)
  • Sat 14 Sep 2019 16:07
    #4

    Ja visst gör de det. Inte ja som är dum i huvudet då.. ???? tack snälla. Hoppas de stegrar.

  • Anonym (anony­m)
    Sat 14 Sep 2019 17:15
    #5

    Vill bara varna dig för att det kan vara något som hänger kvar sen den avbrutna graviditeten.. hade nämligen så själv flera veckor efter (fick MF i v 9). Med tanke på att det inte var jättelänge sen du hade ditt MA. Men hoppas du fått ett nytt plus! :) 

  • Sat 14 Sep 2019 17:43
    #6

    Vill tillägga att ja gjort negativa test innan detta :)

  • Sat 14 Sep 2019 23:06
    #7

    Hoppas att någon kan ge mig ett svar! 7 dagar sedan min ägglossning har nu konstant värk i nedre delen av magen. 6-7 dagar kvar till beräknad mens. Jag vet att det är tidigt att testa men ser jag ett svagt streck?

  • Sat 28 Sep 2019 16:31
    #8
    Lillan870 skrev 2019-09-14 23:06:03 följande:

    Hoppas att någon kan ge mig ett svar! 7 dagar sedan min ägglossning har nu konstant värk i nedre delen av magen. 6-7 dagar kvar till beräknad mens. Jag vet att det är tidigt att testa men ser jag ett svagt streck?


    Hur gick de för dig.?. Har fått också ett sånt svagt sträck nu
Svar på tråden Bim-6 hjälp mig tyda