• Josspersson

    Positivt eller spöksträck?

    Jag plussade den 8e juli, och vi hade kämpat i fyra år. De blev krångligt redan från början, ja hade jätte ont och allt slutade i en MA. Start dag va 17/8 på våran solsemester (de va hemskt) så fort ja sluta blöda, så började vi försöka igen. (När all smärta avstod då ja va väldigt om i livmodern)

    Vad ja känt så har min ägglossning varit och kroppen kom tillbaka som vanligt och hade ÄL förra veckan (måndag - onsdag ) där någongång. Och har sedan i början på veckan haft liknande ?grav ? Symtom med min tidigare grav. Som slutade i MA fostret stanna av i vecka 6 men va runt 10.

    Jag plussade tidigt förra graviditeten och har därför testat mig sedan någon dag tillbaka.. Har gjort blanka grav test innan, och är därmed säker att mina ?rester? är borta.. På mina test kan kan ja ana en antydan till positivt test. Och detta börjar göra mig galen.

    Då våran MA tog riktigt hårt på oss, och de känns som ja bara vill ?ha tillbaka de ja förlorade?. Och ja tror många som gått igenom samma kan relatera. Vad kan ni se på mitt test.?

    Är de bara ett s.k spöksträck.? ( har inga erfarenheter av sådant) är idag på BIM-6 och de är inte taget på morgon urin. De finns där men är rädd förlagt glädjas åt något som inte blir.

    Vill inte ha något negativt. Mår redan så dåligt i allt detta med vårt förlorade barn. Har inte riktigt ?hämtat mig?

  • Svar på tråden Positivt eller spöksträck?
  • Lillan870

    Hoppas att någon kan ge mig ett svar! 7 dagar sedan min ägglossning har nu konstant värk i nedre delen av magen. 6-7 dagar kvar till beräknad mens. Jag vet att det är tidigt att testa men ser jag ett svagt streck?

Svar på tråden Positivt eller spöksträck?