• Anonym (Ajvar­)
    Sun 15 Sep 2019 10:05
    472 visningar
    5 svar
    5
    472

    Ont i munnen

    Jag slutade röka för lite över en vecka sedan. Inatt vaknade jag av att det kändes som jag hade tandvärk och detta har nu övergått till att ila/ömma/sticka i tandköttet och känns som jag håller på att tappa alla tänder i munnen. Är det någon konstig biverkning? Nej jag har inte blödande tandkött som verkar vara det vanligaste, jag får i mig nikotin i den mängd som ungefär från 3-5 cigaretter om dagen via vape när det är som jobbigast.

  • Svar på tråden Ont i munnen
  • Fri 20 Sep 2019 23:57
    #1

    Allergi mot vapeoljan? Ungdomar får sina lungor förstörda av vape, så du kanske ska skippa det....

  • Anonym (Ajvar­) Trådstartaren
    Mon 23 Sep 2019 09:53
    #2

    Fast de får man ju av rökning också?

  • Anonym (A)
    Mon 23 Sep 2019 12:50
    #3
    Tow2Mater skrev 2019-09-20 23:57:09 följande:
    Allergi mot vapeoljan? Ungdomar får sina lungor förstörda av vape, så du kanske ska skippa det....
    Håller med
  • Anonym (L)
    Mon 23 Sep 2019 12:56
    #4
    Anonym (Ajvar) skrev 2019-09-15 10:05:05 följande:

    Jag slutade röka för lite över en vecka sedan. Inatt vaknade jag av att det kändes som jag hade tandvärk och detta har nu övergått till att ila/ömma/sticka i tandköttet och känns som jag håller på att tappa alla tänder i munnen. Är det någon konstig biverkning? Nej jag har inte blödande tandkött som verkar vara det vanligaste, jag får i mig nikotin i den mängd som ungefär från 3-5 cigaretter om dagen via vape när det är som jobbigast.


    Börja inte vejpa, det finns massa nikotinhjälpmedel som hjälper dig till ett rökfritt liv. Nu börjar det faktiskt också komma fram att e-cigaretter inte är så ofarliga som tillverkarna påstått, (the chock) utan orsakar både lungsjukdomar och dödsfall.
  • Anonym (L)
    Mon 23 Sep 2019 13:04
    #5
    Anonym (Ajvar) skrev 2019-09-23 09:53:33 följande:

    Fast de får man ju av rökning också?


    Det stämmer så det logiska är att skippa både rökning och vejping.
Svar på tråden Ont i munnen