• Anonym (Ts)
    Sun 15 Sep 2019 12:56
    150 visningar
    4 svar
    4
    150

    Kanske gravid i otroligt opassande situation :(

    Jag har en fetish för att ta mäns oskulder, speciellt de som är lite äldre (35+). Jag brukar hitta dem på internet och lära känna dem lite, sedan ses och ha sex. Vi har oftast lite kontakt efteråt och alla har efter en tid fått fasta förhållanden etc så jag tycker inte att jag utnyttjar någon utan snarare hjälper.

    Jag träffade nyligen en man på det här sättet, han var för ovanlighetens skull bara 21 år och bor utomlands (han reste och hälsade på mig efter en del nätkontakt). Han var extremt nervös och osäker och lyckades inte få upp den så vi hade aldrig samlag men en hel del hångel och han gav mig lite oralt/petting.

    Något med honom var speciellt och jag har tänkt mkt på honom sedan vi sågs, har helt tappat lusten att träffa andra. Tror att jag håller på att bli kär... har funderat på att fråga om han vill ses igen men ja, det känns ju jobbigt med att han bor så långt bort. Kan man ens ha förhållande så?

    Nu då till problemet. Jag har sex så sällan så brukar bara köra kondom, tar inga p-piller etc. Och nu börjar jag misstänka att jag kan vara gravid, att han kan ha haft försats på händerna när han tog i mig etc och stack in fingrar. Han hade väldigt mkt försats... och jag hade ägglossning då vi träffades.

    Har varit öm i brösten några dagar nu och jättetrött. Känner inte igen ömheten från hur jag brukar ha det innan mens...

    Blir less på mig själv att jag var så oförsiktig och inte tänkte på det men visst borde risken vara minimal ifall han inte stuckit in fingrar efter han kommit utan bara innan och vi inte hade samlag...

    Jag tror inte att jag kan klara av en abort om jag är gravid. Ahh!! Han visste ju om att jag inte tog ppiller men eftersom jag är erfaren borde jag haft mer koll. Vågar inte ens tänka på hur han skulle reagera på om jag var gravid :(

    Hur tidigt kan man testa? :/ Mensen ska komma om 6 dagar.

  • Svar på tråden Kanske gravid i otroligt opassande situation :(
  • Sun 15 Sep 2019 13:25
    #1

    Kontakta honom om du är intresserad oavsett tycker jag.

    Ta ett test om mensen uteblir.

  • Anonym (Ylva)
    Sun 15 Sep 2019 13:38
    #2

    För mig att de tidigaste tesen du kan ta är 4 dagar efter att mensen skulle ha kommit. Jag har haft många graviditetssymptom men visat sig att jag inte varit gravid. Tror att hjärnan kan spela många spratt och lurar kroppen.

    När det kommer till killen så ta kontakt. Du har inget att förlora på det.

  • Anonym (...)
    Sun 15 Sep 2019 13:45
    #3

    Vanliga graviditetstest kan man ta från dagen då mensen skulle ha kommit. Det finns också test som man kan ta tidigare. Testa tidigt. Jag tror kanske du skulle kunna ta ett sånt redan nu. Men det är ju säkrare att vänta till mensdagen.

    Sannolikheten att du skulle ha blivit gravid av försats på fingrarna är dock minimal. Försats innehåller bara ett fåtal levande spermier och ofta inga alls. Sen från fingrarna och in. En riktig högoddsare.

  • Anonym (A)
    Sun 15 Sep 2019 13:52
    #4
    Anonym (Ylva) skrev 2019-09-15 13:38:46 följande:
    För mig att de tidigaste tesen du kan ta är 4 dagar efter att mensen skulle ha kommit. Jag har haft många graviditetssymptom men visat sig att jag inte varit gravid. Tror att hjärnan kan spela många spratt och lurar kroppen.
    När det kommer till killen så ta kontakt. Du har inget att förlora på det.
    Håller med
Svar på tråden Kanske gravid i otroligt opassande situation :(