• Anonym (Vad ska jag göra?)

    Ska jag stå ut?

    Jag träffade en man via nättet i juni,vi gick ut 2 dagar i rad.

    Jag kände från början att han är mannen i mitt liv

    Nu till problemet

    Han har inte fast fast jobb schema .och han har stor problem med hans x(de har barn ihop)

    Hon skickar barnen till han när han slutar tidigt

    Och helger ,även när hon ska ha barnen så skickar hon iväg barnen till han.

    De gör att vi träffas inte ofta längre

    Jag har sagt till han från början att jag vill ha seriöst förhållande,han kunde inte lova mig nåt då för han va osäker.(han har svårt att lita på kvinnor)

    Men än idag vi träffas och allt är helt underbar

    Jag orkar bara inte av att inte träffa han ofta så som vi gjorde förut

    Jag vet han är trött,belastad och stressad .

    Jag har starka känslor för han

  • Svar på tråden Ska jag stå ut?
  • Långbenopluto

    Känner du att en man är mannen i ditt liv på bara så kort tid så är det något märkligt.... faktiskt. Från din sida....

    Du hittar säkert en ny man och känner likadant för den nya, utan problemen du skriver om.

  • Musenjerry

    Det bästa man kan göra i nästan alla relationsrelaterade fall är att prata. Har ni pratat om problemet och vad har han själv för inställning till ex beteende. Sen, nu vet jag inte hur pass nytt ert förhållande är, håller väl lite med ovanstående om att du kanske blivit överdrivet nykär om det handlar om en kort tid, men varför kan ni inte umgås tillsammans hemma med hans barn? Om ni skulle bli seriösa lär ni ju flytta ihop förr eller senare trots allt. Vill han inte det så har han redan bestämt sig och då är det bara att släppa och gå vidare

  • Musenjerry

    ^Det vill säga vill han inte att du ska träffa barnen.

  • Anonym (Me)

    Har du barn TS?

    Kan ni inte träffas när han har barnen?

  • smulpaj01

    Menar du att ni bara träffats "2 dagar i rad" i juni och sedan inget mer?

    Han är troligen inte intresserad men skyller på sina barn. Glöm och gå vidare.

  • Anonym (88.an)

    Nu vet jag inte om jag fattat allt rätt, men att inleda en relation med nån som har ett sånt förhållande till sitt ex är en stor varningsklocka.

    Han kan inte sätta ner foten och säga att på din barn-vecka är det jag som bestämmer hur jag lägger upp mitt liv. Han är för mesig för det (eller så ör exet psykopat och inget biter). Exet styr och ställer precis som hon vill. Det är inte en dans på rosor att ha en relation där man typ måste vara ihop med exet också...

    Har en vän som är ihop med en sån man. Exet styr och ställer deras liv totalt, de kan inte planera knappt en dag framåt i tiden för exet bestämmer allt. Hon vill ha det "flexibelt" säger hon, flexibelt för henne alltså och ingen annan.... Jag tror inte det kommer hålla länge till och tyvärr är det vad exet vill också, vill ha ex-maken snurrad runt sitt lillfinger. Och det som påverkas mest av det här är de stackars barnen. Vissa borde inte få vara föräldrar.

  • Anonym (A)
    Anonym (88.an) skrev 2019-09-20 08:31:01 följande:
    Nu vet jag inte om jag fattat allt rätt, men att inleda en relation med nån som har ett sånt förhållande till sitt ex är en stor varningsklocka.

    Han kan inte sätta ner foten och säga att på din barn-vecka är det jag som bestämmer hur jag lägger upp mitt liv. Han är för mesig för det (eller så ör exet psykopat och inget biter). Exet styr och ställer precis som hon vill. Det är inte en dans på rosor att ha en relation där man typ måste vara ihop med exet också...

    Har en vän som är ihop med en sån man. Exet styr och ställer deras liv totalt, de kan inte planera knappt en dag framåt i tiden för exet bestämmer allt. Hon vill ha det "flexibelt" säger hon, flexibelt för henne alltså och ingen annan.... Jag tror inte det kommer hålla länge till och tyvärr är det vad exet vill också, vill ha ex-maken snurrad runt sitt lillfinger. Och det som påverkas mest av det här är de stackars barnen. Vissa borde inte få vara föräldrar.
    +1
Svar på tråden Ska jag stå ut?