• Anonym (Johanna.C)

    Kommer jag?

    Hejsan! En fråga..

    jag är ny inom att njuta fullt ut av sex och nu har jag en partner som blir ganska stor vid upphetsning..

    Nästan alltid när jag rider honom på ett speciellt sätt känner jag en känsla i bara några sekunder som känns extra skönt och som att jag bara vill stanna upp samtidigt som jag vill ha mer.. kan heller inte fokusera på något annat när jag känner såhär i ynka sekunder?

    Kommer jag under denna tid eller är det någon liten beröring bara?

  • Svar på tråden Kommer jag?
  • Anonym (Kim)

    Om du tvekar på om du kommit eller inte så har du inte gjort det. Går inte att missa. Lär dig genom onani med klitorisstimulans. Fortsätt att utforska och njuta.

  • Anonym (A)
    Anonym (Kim) skrev 2019-09-22 05:56:27 följande:
    Om du tvekar på om du kommit eller inte så har du inte gjort det. Går inte att missa. Lär dig genom onani med klitorisstimulans. Fortsätt att utforska och njuta.
    Håller med
  • Anonym (Hila)

    Du har nog hittat en skön punkt. Jag har många såna punkter och det kan vara skönt på olika sätt men det är ingen orgasm. Ibland kan det sköna lätt försvinna om jag tappar koncentrationen eller han bara ändrar rörelsen med millimeter. När jag väl fått orgasm så är det efteråt lite som att allt dött där ner och lusten är borta. Ibland kan det känseln komma tillbaka igen och det är skönt att fortsätta och jag kan komma igen.

    Testa dig fram och hitta punkter där det är skönt och försök behålla det läget.

  • Anonym (12345)

    Får du samandragningar och vaginan krampar lite?
    Brukar du känna samma känsla när du onanerar?

Svar på tråden Kommer jag?