• Anonym (Stoner)

    Vi som inte haft sex på länge

    För mig var det 10 år sen. Hittills enda jag legat med.
    Jag är bra på sex, det vet jag själv, men jag är ändå lite orolig över hur det kommer bli om jag träffar nån igen.
    Tänk om ståndet sviker igen, som det gjorde första gången.
    Nån mer som inte legat på länge och är orolig?

  • Svar på tråden Vi som inte haft sex på länge
  • Anonym (X)

    Har haft sex en gång för 13 år sedan. Och då fick jag inte upp den. Får jag en nu chans kommer jag vara hur hispig och nojig som helst.

  • Xzx
    Anonym (Stoner) skrev 2019-09-22 13:15:00 följande:

    För mig var det 10 år sen. Hittills enda jag legat med.

    Jag är bra på sex, det vet jag själv, men jag är ändå lite orolig över hur det kommer bli om jag träffar nån igen.

    Tänk om ståndet sviker igen, som det gjorde första gången.

    Nån mer som inte legat på länge och är orolig?


    Låter ju som att du är väldigt bra på sex om du inte legat på 10 år :P
  • Anonym (Q 45)

    Övning ger färdighet. Härligt du har självförtroende om kvaliteten. Bra jobbat. Klart det är nervöst. Om ståndet sviktar är det väl inte hela världen. Gör om och gör rätt.

  • Anonym (Stoner)
    Xzx skrev 2019-09-22 15:21:44 följande:
    Låter ju som att du är väldigt bra på sex om du inte legat på 10 år :P
    Hihi, där fick du allt till det! En billig poäng som inte tillförde nåt alls i tråden. Grattis SoligTomte
  • Anonym (Stoner)
    Anonym (Q 45) skrev 2019-09-22 19:35:33 följande:

    Övning ger färdighet. Härligt du har självförtroende om kvaliteten. Bra jobbat. Klart det är nervöst. Om ståndet sviktar är det väl inte hela världen. Gör om och gör rätt.


    Tack, du har rätt. Var ju inte hela världen att ståndet svek första gången, vi hittade på annat kul Glad
  • Sprallig

    Tio år sedan jag hade sex också, det var en gång. Jag skulle också vara jävligt nervös över att ligga igen. Skulle kännas som första gången men nu är jag ju äldre också och då vill man ju inte vara nervös.

  • Anonym (Nope)
    Anonym (Stoner) skrev 2019-09-22 13:15:00 följande:

    För mig var det 10 år sen. Hittills enda jag legat med.

    Jag är bra på sex, det vet jag själv, men jag är ändå lite orolig över hur det kommer bli om jag träffar nån igen.

    Tänk om ståndet sviker igen, som det gjorde första gången.

    Nån mer som inte legat på länge och är orolig?


    Har du legat en gång på tio år är du inte bra på sex. Fick du inte upp den första gången, hur kan du säga att du är bra på sex?
  • Anonym (s)

    Har aldrig haft sex men jag skulle tro att man känner sig lite mer avslappnad om man åtminstone haft det någon gång.  Du vet ju hur det känns och så. Kommer själv troligen aldrig testa.

  • Anonym (B)
    Anonym (Nope) skrev 2019-09-22 23:13:49 följande:

    Har du legat en gång på tio år är du inte bra på sex. Fick du inte upp den första gången, hur kan du säga att du är bra på sex?


    Han hade väl förmodligen sex många gånger med den personen. Dvs han har legat med en person, inte en gång allt som allt.
Svar på tråden Vi som inte haft sex på länge