• Anonym (Arbetsdag)

    Arbetstid

    Hur många timmar arbetar ni per dag och under vecka vanligen? Ni som har ett arbete.

    Vad är det längsta arbetsdag ni har jobbat någonsin ?

  • Svar på tråden Arbetstid
  • Akidoki

    7-10 h per dag vanligtvis.
    Min längsta arbetsdag var 48 timmar. Det har aldrig hänt igen.

  • Anonym (Lärare i åk 2)

    Arbetar följande:

    Mån: 7.45-16.45

    Tis: 7.45-14.45

    Ons: 7.45-14.30

    Tors: 7.45-16.45

    Fre: 7.45-13.30

    Har även 10 h i veckan att göra hemma, oftast blir de 1 h varje kväll mån-Tors och sen 3 h på lördag och 3 h på söndagar.

    Mitt längsta pass va när jag arbetade på fritids och vi hade lägerskola 30 h inkl natten.

  • Anonym (Gerda)

    Idag har jag en arbetstid på 40h måndag-fredag men 1h/v är friskvårdstimme. Brukar bli att jag tar den nån morgon när jag tränar före jobbet. Sen jobbar jag in nån timme (stannar längre eller kortar ner luncher) så jag kan gå senast kl 16 på fredagen.

    Längsta pass nånsin måste vara 7-19 inom snabbköp.

  • Anonym (M)

    Jobbar i snitt 8,5timme om dagen mån-fre. Mitt längsta arbetspass var 27timmar, sov 30min under hela det passet.

  • Anonym (C)

    Jag har arbetstid 8 timmar/dag men har flex så varierar mellan 6-10 timmar. På mitt nuvarande jobb är längsta passet 15 h. På mitt gamla jobb jobbade jag 48-h-pass men hade då sovande jour på natten, jobbade dag-natt-dag-natt.

  • Michael 310

    Normal arbetstid typ 40h/ vecka 6-10h per dag beroende på vad som passar. Längsta passet är nog 16h/dygn 21 dagar i sträck

  • Gameofthrones

    Har 40 h/ vecka.

    Men ibland är det 60-70/h.en vecka.

  • Kjell2

    Drygt 40 tim per vecka idag.

    Längsta är nog drygt 14 dagar med ständigt i tjänst.

  • Gameofthrones

    Aha man ska svara så också (douh)

    Längsta jag har jobbat utan ledighet är nog 3 veckor i streck. Kan jobba längre än så

  • Anonym (x)

    Runt 10 timmar per dag, runt 7-17. Jobbar inom skolan så egentligen jobbar jag en timme för mycket varje dag men jag är relativt ny så det får vara så antar jag... Förhoppningsvis kommer jag ner till mina 45 när jag vet lite mer hur jag ska lägga upp all planering och sånt.

Svar på tråden Arbetstid