• Anonym (Johan)

    Nästan 70 år

    Jag är 57 år och har träffat en kvinna som är 69 (mycket fräsch för sin ålder). Första dejten var trevlig och slutade i en hel del kyssar.

    Rent sexuellt tänder jag på henne, inte minst för att hon är en äldre kvinna.
    Dock är jag osäker på hur en relation skulle utvecklas. Är väl inte direkt kär och hennes ålder kommer ju att bli ett problem om några år.

    Vad tycker ni, är det fel att fortsätta?

  • Svar på tråden Nästan 70 år
  • Anonym (Hanna)

    När jag själv är 25 år så anses väl du också vara en dinosaurie. Är väl lika bra att köra på så länge det varar då.

  • Anonym (Reality check)

    Herregud, lev nu! Det gör säkert denna kvinna.

    Herregud liksom, du är ju bara 12 år yngre och din biologiska ålder kan lika gärna vara äldre än hennes när det kommer till kritan. Andra faktorer än den rent kronologiska åldern är av större betydelse när det kommer till en sån liten åldersskillnad som 12 ynka år. Förresten så lever medelkvinnan bra mkt längre än medelmannen. Du skriver ett inlägg här som att du vore 40. :)

  • KimLinnefeldt

    Njut. Du är medveten om att ett längre förhållande innebär att hon kommer att vara betydligt mer åldrig än du. Är du medveten om den sorg som kan komma så är du beredd.

    Njut.

  • KimLinnefeldt

    Njut. Du är medveten om att ett längre förhållande innebär att hon kommer att vara betydligt mer åldrig än du. Är du medveten om den sorg som kan komma så är du beredd.

    Njut.

  • KimLinnefeldt

    Njut. Du är medveten om att ett längre förhållande innebär att hon kommer att vara betydligt mer åldrig än du. Är du medveten om den sorg som kan komma så är du beredd.

    Njut.

  • Anonym (norrmannen)

    Kör på, nån enstaka behåller sin sexighet hela livet. Jag har inte berättat det här för så många, men jag satte på en 68-årig när jag var 33.  Jag hade ingen aning om hur gammal hon var, och vi hade en helt sjuk seksuell kemi.  Jag trodde inte så gamla kunne bli så blöta, och knulla med så mycket lust och energi men Gud vad fel jag tog. 
    Så är du attraherad, så kör på. Nån har det bara oavsätt ålder.

  • Anonym (Camilla)

    Vänta och se hur det utvecklar sig. Fundera inte så mycket på framtiden. Det löser sig. Njut här och nu. Våga bli kär. Åldern behöver inte bli ett problem. Vad är det som säger att inte du skulle kunna bli den skröplige?

Svar på tråden Nästan 70 år