• Anonym (usch för fisklukt)

    Fråga till er män om kvinnors underlivsdofter?

    Har det hänt er att kvinnors underliv inte luktat så där jätteroligt? Att ni t o m märkt av väldigt otrevlig odör i dessa regioner? Har själv aldrig hört något men drabbats av Bakteriell Vaginos ett par gånger som är väldigt vanligt fort man ligger med en ny man och balansen rubbas. Kan visst även komma från mannens penis och att man sprider det emellan sig sen. 

    Varför jag frågar är för att jag vid tillfälle hört killar prata väldigt nedvärderande om kvinnors underliv speciellt i tonåren. Att de jämförde med rutten fisk och trodde det varit skitiga tjejer. Grejen är ju att de förmodligen inte alls varit smutsiga utan haft en obalans bara..väldigt pinsamt!!

    Har ni män råkat ut för detta och har ni då haft förståelse eller trott att kvinnan var ohygienisk och kanske inte kunnat fortsätta sexet?

  • Svar på tråden Fråga till er män om kvinnors underlivsdofter?
  • Anonym (Bonzo)

    "Tjena, flickor, sa den blinde när han gick förbi fiskaffären."

    Jo, jämförelsen med fisk har jag hört. Min egen erfarenhet är att det oftast är färsk fisk, hav och tång. 

    Ibland har kvinnan inte varit nytvättad, det är lite avtändande att känna smutslukt.

  • Anonym (Grabben bredvid)
    Anonym (usch för fisklukt) skrev 2019-10-02 14:14:06 följande:
     
    Har ni män råkat ut för detta och har ni då haft förståelse eller trott att kvinnan var ohygienisk och kanske inte kunnat fortsätta sexet?
    Javisst har man råkat ut för det. Detta har hänt efter att en tjej haft flunsan som utvecklat svamp. Luktar fruktansvärt. Då får man piller från gyn man ska ta sen är det bra igen och det luktar ingenting.

    Att man pratar om att de luktar "fisk" är bara småbarns prat som inte är någonting att bry sig om. Man vet inte vad man pratar om egentligen.
  • Anonym (Hope)
    Anonym (usch för fisklukt) skrev 2019-10-02 14:14:06 följande:

    Har det hänt er att kvinnors underliv inte luktat så där jätteroligt? Att ni t o m märkt av väldigt otrevlig odör i dessa regioner? Har själv aldrig hört något men drabbats av Bakteriell Vaginos ett par gånger som är väldigt vanligt fort man ligger med en ny man och balansen rubbas. Kan visst även komma från mannens penis och att man sprider det emellan sig sen. 

    Varför jag frågar är för att jag vid tillfälle hört killar prata väldigt nedvärderande om kvinnors underliv speciellt i tonåren. Att de jämförde med rutten fisk och trodde det varit skitiga tjejer. Grejen är ju att de förmodligen inte alls varit smutsiga utan haft en obalans bara..väldigt pinsamt!!

    Har ni män råkat ut för detta och har ni då haft förståelse eller trott att kvinnan var ohygienisk och kanske inte kunnat fortsätta sexet?


    Jag skulle aldrig med att säga åt tjejen att hon inte luktat gott. Det jag har gjort är att jag har tagit med henne till duschen för att förföra henne med en massage. Funkar utan konstigheter.
  • Anonym (usch för fisklukt)
    Anonym (Grabben bredvid) skrev 2019-10-03 07:49:09 följande:
    Javisst har man råkat ut för det. Detta har hänt efter att en tjej haft flunsan som utvecklat svamp. Luktar fruktansvärt. Då får man piller från gyn man ska ta sen är det bra igen och det luktar ingenting.

    Att man pratar om att de luktar "fisk" är bara småbarns prat som inte är någonting att bry sig om. Man vet inte vad man pratar om egentligen.
    Fast den där berömda ruttenfiskdoften är faktiskt verklig när det uppstår Bakteriell Vaginos. Så det måste vara det dina tjejer haft för svamp är helt luktfritt.

    Usch tror jag blivit avtänd för livet om nån luktat så därenere. Har ju råkat ut för en hel del otrevligheter i de manliga regionerna som varit nära haha
  • Anonym (John)

    1. Fisklukten är vidrig. Har träffat minst 15 som osat så.
    2. En annan lukt är om du håller näsan nära när du öppnar en ostbågspåse. Luktar för djävligt. Precis samma som många kvinnor luktat som jag varit med.
    3. Sen har vi gammal köttfärslukten. Fullkomligt vidrig lukt. Oftast på helrakade kvinnor.

    Man har sex med de men absolut ingen förhållandematerial. Att leva med den osen skulle aldrig gå. Sen är det säkert så att vissa inte kan göra nåt åt det. Men nej, stinka gammal fisk går helt bort.

  • Anonym (Vice)
    Anonym (usch för fisklukt) skrev 2019-10-02 14:14:06 följande:

    Har det hänt er att kvinnors underliv inte luktat så där jätteroligt? Att ni t o m märkt av väldigt otrevlig odör i dessa regioner? Har själv aldrig hört något men drabbats av Bakteriell Vaginos ett par gånger som är väldigt vanligt fort man ligger med en ny man och balansen rubbas. Kan visst även komma från mannens penis och att man sprider det emellan sig sen. 

    Varför jag frågar är för att jag vid tillfälle hört killar prata väldigt nedvärderande om kvinnors underliv speciellt i tonåren. Att de jämförde med rutten fisk och trodde det varit skitiga tjejer. Grejen är ju att de förmodligen inte alls varit smutsiga utan haft en obalans bara..väldigt pinsamt!!

    Har ni män råkat ut för detta och har ni då haft förståelse eller trott att kvinnan var ohygienisk och kanske inte kunnat fortsätta sexet?


    Gissar att det är tonåringar som aldrig haft sex eller som har väldigt begränsad erfarenhet.
  • Anonym (Bonzo)

    Thailändsk fisksås i flaska... uj uj uj...

  • Anonym (John)
    Anonym (Vice) skrev 2019-10-03 15:37:49 följande:
    Gissar att det är tonåringar som aldrig haft sex eller som har väldigt begränsad erfarenhet.
    Tvärtom är det ju de med erfarenhet som kan uttala sig. Oerfarna tonåringar har inge referenser att utgå ifrån i jämförelse med en vuxen man som haft flertalet kvinnor och kan därför fälla omdömen om kvinnors lukt.
  • Anonym (flundran)

    Men en fitta kan ju lukta illa dagen efter sex, men det beror ju på sperman som legat och gottat sig över natten

  • Anonym (Vice)
    Anonym (John) skrev 2019-10-03 15:44:04 följande:

    Tvärtom är det ju de med erfarenhet som kan uttala sig. Oerfarna tonåringar har inge referenser att utgå ifrån i jämförelse med en vuxen man som haft flertalet kvinnor och kan därför fälla omdömen om kvinnors lukt.


    Ja jag håller med. Men de enda jag har hört prata om fitta som något äckligt är tonåringar/unga män med begränsad erfarenhet. Det enda jag har hört från vuxna erfarna män är att de älskar fitta inklusive lukt. Troligen för att de äldre vet skillnad på sjuk och frisk fittlukt.
Svar på tråden Fråga till er män om kvinnors underlivsdofter?