• Anonym (Anonymkvinna)

    Dumpad mm

    Behöver lite hjälp med en sak. Elaka kommentarer undanbedes. Jag har träffat en yngre kille som kk i några år. För ett par veckor sedan sa han att han inte var intresserad längre. Denna mening har jag hört 4 andra gånger då han dumpat mig, men då har han kommit tbx efter några eller någon vecka. Vi kommunicerar på Snap främst. 2 första gångerna han dumpade mig tog han bort mig på Snap. De andra gångerna inte. Han har inte tagit bort mig nu heller. Först sa han att han skulle det för jag skrev så mkt, men han gjorde det iaf inte. Jag har skickat några glada meddelanden sedan han dumpade mig, men han har ändå behållit mig på Snap. Eftersom han gjort så här förr är det svårt att riktigt veta vad han vill. Innan han "gjorde slut" sa han att han inte ville träffas just nu för det var mkt i livet med jobb o så. Ingen direkt sexlust. Efter att jag skrev lite till utan svar från han dumpades jag. Möjligt vart han stressad. Varför behålla en gammal kk på Snap om man inte vill ses etc? Själv skulle jag inte göra så. Killar får gärna svara!

  • Svar på tråden Dumpad mm
  • Anonym (Fattar inte)

    Jag fattar ingenting, ni var kk, du har inte blivit dumpad. Har du känslor för snubben lr vad?

  • Anonym (Anonymkvinna)

    Inte mer än attraktion och att det är bra sex! Vet inte vad för ord man ska använda! "Dumpad" kan man väl även bli som kk!

  • Anonym (Stina)

    I min värld blir man inte dumpad av en KK. En har valt att gå vidare i livet. Är själva vitsen med att vara KK att man inte gett några löften om framtiden utan att man är helt fri att vandra vidare när man känner för det. En KK är kravlös sex inget annat vill man något mer i relationen får man förhandla om spelreglerna. Har många tidigare KK kvar i kontaktlistor och liknade men oftast är det ren slöhet att man inte orkat rensa.

  • Tukt

    Utifrån det du skriver så verkar det ju inte så konstigt.
    Han tycker om dig, men har inte tid. Inte tid att ses, inte tid med långa meddelanden. Då kanske han tänker att eftersom ni enbart är KKs, så behöver inte en paus vara så komplicerad, och räknar med att kanske ta upp den igen då livet tillåter.
    Men det är ju som sagt det han skriver. Sedan är det ju en annan sak om han inte är ärlig med den informationen.

  • Anonym (Anonymkvinna)
    Anonym (Stina) skrev 2019-10-02 18:43:27 följande:

    I min värld blir man inte dumpad av en KK. En har valt att gå vidare i livet. Är själva vitsen med att vara KK att man inte gett några löften om framtiden utan att man är helt fri att vandra vidare när man känner för det. En KK är kravlös sex inget annat vill man något mer i relationen får man förhandla om spelreglerna. Har många tidigare KK kvar i kontaktlistor och liknade men oftast är det ren slöhet att man inte orkat rensa.


    Självklart är en kk relation kravlös! Vill inget mer. Blir bara förvirrad på beteendet att hålla på att ses, inte ses, att ses osv. Men men är nog en åldersgrej oxå. Är 20 år äldre än han så fattar väl inte er ungdomars regler.
  • Anonym (Anonymkvinna)
    Tukt skrev 2019-10-02 18:45:28 följande:

    Utifrån det du skriver så verkar det ju inte så konstigt.

    Han tycker om dig, men har inte tid. Inte tid att ses, inte tid med långa meddelanden. Då kanske han tänker att eftersom ni enbart är KKs, så behöver inte en paus vara så komplicerad, och räknar med att kanske ta upp den igen då livet tillåter.

    Men det är ju som sagt det han skriver. Sedan är det ju en annan sak om han inte är ärlig med den informationen.


    Ja det är ju det jag hoppas det betyder. Han är inte typen som har kvar en på Snap för att vara snäll. Han är ego och lite dryg. Sen har han ett krävande jobb som elitidrottare. Tar väldigt mkt tid.
  • Anonym (Nick)

    Sluta tjata på honom och skicka en massa meddelanden om ni enbart har ett kk-förhållande. Har har väl för tillfället hittat nåt annat än en gammal nucka som är 20 år äldre.

  • Anonym (Anonymkvinna)
    Anonym (Nick) skrev 2019-10-02 19:24:42 följande:

    Sluta tjata på honom och skicka en massa meddelanden om ni enbart har ett kk-förhållande. Har har väl för tillfället hittat nåt annat än en gammal nucka som är 20 år äldre.


    Trevligt svar du ger! ...hole
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Anonymkvinna) skrev 2019-10-02 19:17:32 följande:

    Självklart är en kk relation kravlös! Vill inget mer. Blir bara förvirrad på beteendet att hålla på att ses, inte ses, att ses osv. Men men är nog en åldersgrej oxå. Är 20 år äldre än han så fattar väl inte er ungdomars regler.


    Är 53år så vill inte se mig som direkt en ungdom. Att jag har mitt sätt att se på saken beror mycket på att jag är bisexuell och lever med en lesbisk kvinna i en öppen relation. Söker inte kärlek men under vissa perioder har jag manliga KK för ren sex. Håller stenhårt på att aldrig soffmysa och göra något annat än ren sex med en KK det leder allt för ofta till att KK får känslor som jag inte besvarar och det blir massa sårade känslor och tråkigheter. Varför han gör som han gör vet jag inte och inget jag skulle tolerera. En massa strul och av och på relationer är inte min grej.
  • Oerhörd

    För det första skulle jag aldrig någonsin skicka något annat meddelande till en person som säger att den inte är intresserad än ungefär: Ok, tack för att du är öppen med det. Ha det fint.

    För det andra är det plättlätt att hitta en ny het kk - det vimlar av unga män som inte vill ha en relation men gärna sex. Gå vidare. Kommer han tillbaka efter mer så gör han, gör han det inte har du ditt på annat håll.

Svar på tråden Dumpad mm