• Anonym (Aa)

    Vad gör man tips?

    Behöver tips.

    Det är nämligen så att jag träffade en man som spelar i ett band (förmodligen enormt med tjejer efter sig) då han är sjukt snygg, enormt fina ögon som jag fastna direkt för.( Vi matchade på tinder innan denna spelning)

    Våra blickar möttes väldigt mycket under hans spelning. Efter krogen drog jag och mitt sällskap iväg på efterfest och då skrev jag till honom att det var synd att han var så stram och inte hakade med på efterfest.

    Timmarna gick och tillslut svarade han att han sagt att han va sugen på efterfest till min vän som gick fram och pratade med honom om efterfesten.

    Hur som så kommer han till vår efterfest,

    Och när dom andra lägger sig och vi

    pratar kommer det från igen stans där han säger "bara så du vet så kommer vi inte bli flick eller pojkvän" jag bara skratta till och undra vart det kommer från helt plötsligt.

    Jag lägger mig i soffan och han kommer och lägger sig brevid mig och vi myser på och slutar med att vi knullar, det blir väldigt intimt med kyssar med mera, efter så börjar jag snacka om att jag nog lär dra mig hemåt då barnvakten väntar.

    Varpå han svarar att" han ska bara ut med sin hund som var med på festen sen vill han mysa mer med mig om jag bara kan vänta kvar ett tag till"

    Jag stannar ett tag och vi ligger och stirrar in i varandras ögon och jag får dom vänligaste och finaste blickarna jag skådat, dom kändes så djupa..

    Han somnar och jag drar.

    Dagen efter får jag följare förfrågan på Instagram av honom, men han skriver inget på ett par dagar så jag skrev och frågade vad han tyckte om helgen, grym helg skrev han och glad att han kom på efterfesten och att han vela ha en repris nästa gång han spelade där.

    Då skrev jag "om du är singel tills dess så"

    Varpå han svarar att jag alltid är välkommen dit om jag har vägarna förbi.

    Jag tog iniativet sist nu och skrev,

    Han sitter fast i mitt huvud, han känns spännande på något vis.

    Har svårt att få intresse för killar, och är aldrig den som tidigare har behövt "jaga killar"

    Vad tror ni om detta? Lägga ner? Vara ännu mer på?

    Känns ju lite som om han borde ta lite iniativ nu om han ens har något intresse?

    Förmodligen bara vill ligga? Men varför just mig? Han åker ju runt på spelningar hela tiden och får förmodligen ligga en del..

  • Svar på tråden Vad gör man tips?
  • Anonym (Eva)

    Lyssna på vad han säger om att ni inte kommer bli ett par. Ja han vill bara ligga. Han vill göra en repris inte lära känna dig. Åk inte till honom. Troligen ligger han med andra också.

  • Anonym (hipp hipp...h)

    Han ligger med dig för att han kan. Så enkelt är det.

  • Anonym (Aa)

    Ja men varför är han intresserad av att vi ska göra en repris?

    Tänker det lär ju vara mer spännande för honom att sätta på nya brudar på spelningar??

    Ja jag hör inte av mig mer till honom. Är nog inget att hänga i gran.

  • KimLinnefeldt

    Följ dina känslor. Uppvakta honom om du längtar efter honom. Stå ut med att det kan ta slut. Men om man aldrig ger sig hän så lär man aldrig hitta kärleken. Kärlek kan ju faktiskt börja med bra sex och djup ögonkontakt.

  • JbHemlis

    Han var ärlig. Vill bara ligga (vilket han säkert gör med många). Är du nöjd med det så kör på men utefter vad du skrivit verkar det inte finnas någon mening med att försöka få det till något han uppenbarligen inte är intresserad av.

  • Anonym (.)
    KimLinnefeldt skrev 2019-10-03 09:21:05 följande:

    Följ dina känslor. Uppvakta honom om du längtar efter honom. Stå ut med att det kan ta slut. Men om man aldrig ger sig hän så lär man aldrig hitta kärleken. Kärlek kan ju faktiskt börja med bra sex och djup ögonkontakt.


    Låter mest som ett recept för att bli bränd. Killen säger ju klart o tydligt att han inte söker flickvän. Dessutom luktar det player lång väg.

    Ts, vill du mer än bara sex (vilket det låter som) är det bäst att glömma honom. Du lär bara få sex (och könssjukdomar) av denna kille.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (.) skrev 2019-10-03 09:36:08 följande:
    Låter mest som ett recept för att bli bränd. Killen säger ju klart o tydligt att han inte söker flickvän. Dessutom luktar det player lång väg.

    Ts, vill du mer än bara sex (vilket det låter som) är det bäst att glömma honom. Du lär bara få sex (och könssjukdomar) av denna kille.
    Människan är mer sammansatt och komplicerad än att vara antingen normal eller en "player". Han kanske längtar efter ett nära förhållande men är rädd för det, inte alls ovanligt. Han kanske skickar ut sina signaler för att gardera sig, för att inte uppleva förväntningar som han är rädd att inte kunna leva upp till.
  • Anonym (Aa)

    Första gången jag någonsin behöver kämpa för en kille, det är väl därför han känns intressant och spännande på ngt vis. Har alltid haft en hel bunt killar efter mig sen tidiga tonåren men som sagt så har jag svårt att få upp ögonen för någon/få intresse, och självklart skulle det vara en sån här kille som åker runt på spelningar och förmodligen är världens största player haha.

    Det finns nog tyvärr ingen annan utväg en att stänga av intresset av att lära känna honom och endast knulla med honom, eller bara låta han vara helt.

  • JbHemlis
    Anonym (Aa) skrev 2019-10-03 10:20:47 följande:

    Första gången jag någonsin behöver kämpa för en kille, det är väl därför han känns intressant och spännande på ngt vis. Har alltid haft en hel bunt killar efter mig sen tidiga tonåren men som sagt så har jag svårt att få upp ögonen för någon/få intresse, och självklart skulle det vara en sån här kille som åker runt på spelningar och förmodligen är världens största player haha.

    Det finns nog tyvärr ingen annan utväg en att stänga av intresset av att lära känna honom och endast knulla med honom, eller bara låta han vara helt.


    Fast, nästan lite orättvist att kalla honom "player" eftersom han var fullt ärlig med sina intentioner. Men visst, inte säkert han är det med alla.
  • Anonym (A)
    KimLinnefeldt skrev 2019-10-03 09:21:05 följande:
    Följ dina känslor. Uppvakta honom om du längtar efter honom. Stå ut med att det kan ta slut. Men om man aldrig ger sig hän så lär man aldrig hitta kärleken. Kärlek kan ju faktiskt börja med bra sex och djup ögonkontakt.
    +1
  • Anonym (Aa)

    Jag låter han vara, får försöka släppa bilden av han i huvudet bara och nyfikenheten på honom som person. Aldrig haft någon i huvudet på det här sättet förr haha.

    Det var spännande så länge det vara och får vara tacksam för den stunden jag fick med honom.

    Nåväl livet går vidare.

Svar på tråden Vad gör man tips?