• Anonym (timpa från bagarmossen)

    Fetisher

    Tänkte bara kolla om eller vilka som gillar lite annorlunda saker. Jag tex gillar "massagesex" där partnern börjar göra vanlig massage som blir sedan åt det med erotiska hållet, gärna att man låtsas att man sover och att personen som masserar undersöker kroppen på ett perverst vis.

    alt Dominator där man blir fönedrad, lite som saken där uppe egentligen.

  • Svar på tråden Fetisher
  • Anonym (Em)
    Giftskåneman skrev 2019-10-03 10:13:40 följande:

    Orakade gravida är det sexigaste som finns, därefter runda orakade.


    Jag är gravid, vecka 40. Lite svårt att komma åt att raka sig där nere nu :)
  • Giftskåneman
    Anonym (Em) skrev 2019-10-03 11:31:16 följande:

    Jag är gravid, vecka 40. Lite svårt att komma åt att raka sig där nere nu :)


    Lyckost din partner
  • Tukt
    Anonym (timpa från bagarmossen) skrev 2019-10-03 10:02:07 följande:

    Tänkte bara kolla om eller vilka som gillar lite annorlunda saker. Jag tex gillar "massagesex" där partnern börjar göra vanlig massage som blir sedan åt det med erotiska hållet, gärna att man låtsas att man sover och att personen som masserar undersöker kroppen på ett perverst vis.

    alt Dominator där man blir fönedrad, lite som saken där uppe egentligen.


    "Massagesex" är inte en fetisch. Inte heller dominans.
    Gör om, gör rätt.
  • Anonym (Swing for fun)
    Tukt skrev 2019-10-05 15:33:36 följande:

    "Massagesex" är inte en fetisch. Inte heller dominans.

    Gör om, gör rätt.


    Kan bara hålla med.

    Blir lite märkligt när man inte skiljer på vad som är sexuella aktiviteter, fetischer och parafilier.
  • Tukt
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-10-05 15:57:00 följande:
    Kan bara hålla med.

    Blir lite märkligt när man inte skiljer på vad som är sexuella aktiviteter, fetischer och parafilier.
    Ja, och det tenderar bli en smula problematisk för oss som har fetischer om man hela tiden använder ordet för lite vad som... bara för man tycker det är en schysst grej...
  • Pussan
    Tukt skrev 2019-10-05 15:33:36 följande:
    "Massagesex" är inte en fetisch. Inte heller dominans.
    Gör om, gör rätt.
    Oavsett vad som är ¨rätt eller fel¨ så kan man framföra sina synpunkter utan den vidrigt arroganta frasen ¨Gör om, gör rätt¨
  • Tukt
    Pussan skrev 2019-10-05 23:32:04 följande:
    Oavsett vad som är ¨rätt eller fel¨ så kan man framföra sina synpunkter utan den vidrigt arroganta frasen ¨Gör om, gör rätt¨
    Jag ber om ursäkt om du uppfattade den frasen så. Jag ser den själv inte som så starkt laddad som du tycks göra.
    Men du måste också förstå hur illa vi fetischister blir behandlade av ickefetischister om och om igen genom diverse konstiga attityder.
    Jag ärligt talat djävligt less på sådana här trådar där folk inte ens snabbgooglat ordet innan de använder det... och förr eller senare rackar ned på de som verkligen är fetischism i tråden.
  • Pussan
    Tukt skrev 2019-10-06 11:47:13 följande:
    Jag ber om ursäkt om du uppfattade den frasen så. Jag ser den själv inte som så starkt laddad som du tycks göra.
    Men du måste också förstå hur illa vi fetischister blir behandlade av ickefetischister om och om igen genom diverse konstiga attityder.
    Jag ärligt talat djävligt less på sådana här trådar där folk inte ens snabbgooglat ordet innan de använder det... och förr eller senare rackar ned på de som verkligen är fetischism i tråden.
    OK, så är det ju att vi kan värdera språkliga vändningar olika. Och därmed följer att det som är sexuell aktivitet för den ene kanske känns som en fetisch för den andre?
Svar på tråden Fetisher