• Anonym (A nice guy)

    Varför dejtar tjejer idioter?

    Det är så ofta jag hör tjejer klaga över att det är bara idioter och sexfixerade män på dejtingsidor, och har hört många historier på t ex Youtube av tjejer som berättar om sina dejter via Tinder att de trodde KANSKE de träffat en trevlig kille till slut, men nej han var ytterligare en som bara ville ligga...

    Men... varför träffar ni dessa män? För det kan ju knappast vara så att de flesta män på dejtingsidor är på detta viset (jag vet att det inte är så). Har dessa män nån dragningskraft som gör att ni faller för dem, eller har jag fått fel bild av det hela att det finns tjejer som faktiskt träffar genuint trevliga killar?

    Obs, jag är inte en incel, bara en blyg snäll kille.

  • Svar på tråden Varför dejtar tjejer idioter?
  • Anonym (...)

    För att det finns ett överskott av idioter..

  • Anonym (EE)

    Hur ska man veta om killen manipulerar genom att säga vad han tror att man vill höra vs är en bra kille innan man känner honom?

  • Anonym (H)

    Du skriver ju själv att de TRODDE att killen var något att ha och någon som ville ha något seriöst, men så visade det sig att de bara ville ha sex. Det står ju liksom inte skrivet i pannan på dem på bilderna och de skriver ju inte det innan man träffas heller.

  • Anonym (Slipade)

    Det finns MÅNGA slipade män därute. De har lärt sig av erfarenhet hur man enklast får en kvinna där de vill att hon ska vara. En sådan man spelar ut kvinnans känslor och förnuft och lämnar henne sedan med brustet hjärta och förvånat ansikte. -Vad hände?

    Det går fort att lära sig bli en skitstövel. Det räcker med att få en tjej i säng en gång sen rullar det på till de är vassa nog att få någon på andra sidan skärmen att tro att de ska på dejt. Samvetet hinner oftast inte ikapp dom. De ser till att erövra nästa innan ångesten kommer ikapp. Dessa män lär sig sällan eller aldrig och lever loppan även i relationer. De är beroende av kicken de får av hormonerna i kroppen.

  • Anonym (:()

    Därflr att det knappt finns bra, känslomässigt välutvecklade män!! De som finns är ofta redan upptagna.

  • Kramklubba
    Anonym (:() skrev 2019-10-04 07:31:31 följande:
    Därflr att det knappt finns bra, känslomässigt välutvecklade män!! De som finns är ofta redan upptagna.
    Jo vi är många. Men vi har också våra krav på hur kvinnan ska vara, ung och sexig och gullig, kärleksfull. De kvinnor som finns på dejtingsiterna är inte rätt virke. Det är ruttet virke. Helt oanvändbart.
  • Anonym (:()
    Kramklubba skrev 2019-10-04 08:47:31 följande:

    Jo vi är många. Men vi har också våra krav på hur kvinnan ska vara, ung och sexig och gullig, kärleksfull. De kvinnor som finns på dejtingsiterna är inte rätt virke. Det är ruttet virke. Helt oanvändbart.


    Hahaha... du visade precis att du inte tillhör den gruppen av män jag och många andra saknar.

    Det här är exakt vad jag menar.
  • Anonym (:/)

    Tyvärr stort överskott av män som bara vill ligga på dejtingsidor. De blir dessutom fler och fler eftersom de aldrig lämnar dejtingsidorna, då deras enda intresse där är att hitta nya tjejer att ligga med och inte förhållanden så fortsätter de vara kvar år efter år samtidigt som män som söker partners träffar tjejer och försvinner från utbudet. Så rent procentuellt minskar antalet män som vill ha relationer och de som vill knulla runt blir fler och fler. Män som vill ha förhållande är väl ungefär 1/100 mön på tinder, runda slängar.

    För att lyckas få fler nya tjejer i säng så måste de ju låtsas att de vill ha relationer till att börja med det är därför många tjejer dejtar dem.

    Därför kommer dejtingsidornas tid vara slut snart. Jag spår att de håller max 5 år till. De är redan på nergång...

  • Anonym (Fniss)
    Kramklubba skrev 2019-10-04 08:47:31 följande:
    Jo vi är många. Men vi har också våra krav på hur kvinnan ska vara, ung och sexig och gullig, kärleksfull. De kvinnor som finns på dejtingsiterna är inte rätt virke. Det är ruttet virke. Helt oanvändbart.
    Haha, nice try Incels fight back
  • AndreaBD

    Jag tror nog att många inte visar sitt rätta jag från början. Så många tjejer blir lurade där. Sedan finns det förstås också naiva, oerfarna tjejer som låter sig intalas att det är helt normalt eller att det är de som gör fel. 

Svar på tråden Varför dejtar tjejer idioter?