• Anonym (grusgrop)

    Nätdejt ONS

    Ofta ser jag tjejer skriva att de inte är ute efter ONS.
    Jag har aldrig skrivit med en tjej och föreslagit ONS.

    Kille, när du skriver med tjejer, föreslår du ONS?
    Tjej, brukar du få sexförslag när du skriver med killar?

  • Svar på tråden Nätdejt ONS
  • Anonym (Skaraborgskille)

    Det handlar väl snarare om vad som händer när man ses och om det klickar? Det är väl ingen kvinna som säger ja till ons utan det är nåt som blir för man inte vill ses och sexet kanske var ett misstag?

  • Xzx

    Jag har nog aldrig riktigt pratat om det innan, utan det blir lite som det blir. Sällan vet man ju innan om man vill ses igen eller ej :P


    Min inställning är att ONS blir det bara om man inte hade så bra sex, annars vill man ofta ses igen!

  • Anonym (Skaraborgskille)

    Precis! Man kan ju klicka verbalt på nätet och sen sexuellt inte klicka alls, så blir de bara en gång man hade sex, ibland är det andra saker som avstånd, barn, man tror man ska ses fler ggr, men det funkar inte planeringsmässigt o man ger upp

  • Oerhörd
    Anonym (Skaraborgskille) skrev 2019-10-04 17:00:04 följande:

    Det handlar väl snarare om vad som händer när man ses och om det klickar? Det är väl ingen kvinna som säger ja till ons utan det är nåt som blir för man inte vill ses och sexet kanske var ett misstag?


    Haha, va? Ons är det enda jag söker. Har lagom många regelbundna redan, men ett ons då och då livar upp :)

    Hur gör folk när de har sex av misstag?
  • Xzx
    Anonym (Skaraborgskille) skrev 2019-10-04 20:03:52 följande:

    Fyllesex?


    Det är inte misstag :P


    Man råkar inte snubbla och stoppa kuken i fittan liksom :P

Svar på tråden Nätdejt ONS