• bananfluga19

    skriker åt sina leksaker (5 mån)

    Hej hej!

    Jag måste bara fråga, är det normalt att bebisar blir arga och skriker när de håller i leksaker? är samma sak med både hårda och mjuka saker, både gamla och nya saker.

    Så fort han ser en leksak, antingen i babygymmet eller att jag håller en framför honom så blir han väldigt exalterad MEN kort efter han fått tag i saken och håller den i handen/händerna så börjar han gnälla och han håller krampaktigt tag i saken och det övergår snabbt i hysteriska skrik och gråtattacker! Min bebis har gjort så i mer än 2 månader så jag undrar om detta verkligen är normalt? Tycker jag ser andra bebisar ligga och hålla i nån grej och ler och ser så glada och nöjda ut, men inte min pojke.

    Normalt? vad ska jag göra?

    /orolig

  • Svar på tråden skriker åt sina leksaker (5 mån)
  • Fjäril kär

    Låter normalt. Låter som att han vill göra mer med leksaken än vad han faktiskt klarar av. Han blir då frustrerad.

  • Anonym (Orolig)
    Fjäril kär skrev 2019-10-04 20:05:44 följande:

    Låter normalt. Låter som att han vill göra mer med leksaken än vad han faktiskt klarar av. Han blir då frustrerad.


    tack för svar :) har tänkt lite att det kan vara så också, men tycker han borde lugnat ner sig och blivit lite gladare men icke. :/
  • Anonym (Orolig)

    Puffar. Finns det någon som varit med om liknande eller var era bebisar nöjda med nån leksak?

Svar på tråden skriker åt sina leksaker (5 mån)