• Anonym (GiftTjej)

    Polisfetisch

    Jag har en stor fetisch för just polismän och allt som hör till (handklovar, batong, polisbil, dominans). Min största fantasi är att bli stoppad av två polismän som är dominanta och hårdhänta. Jag vill att de ska trycka ner mig på motorhuven, bända upp mina armar på ryggen, ta på min kropp och bara göra vad de vill med mig.

    Jag var i Las Vegas med min man för ett år sedan. Jag ville fota en polisbil jag såg och frågade polismannen om det går bra. Han sa ja men sa att vi skulle ta en annan, bättre bild också. Han tryckte ner mig på motorhuven, drog bak mina armar och stod precis bakom mig (väldigt nära). Min man (som vet allt om mina fantasier om poliser) tog kort och hela situationen var väldigt upphetsande för mig. Jag tror inte polisen märkte det men det gjorde garanterat min man. Det blev en trevlig kväll för oss båda, jag önskar bara att polismannen hade varit med.

    Fundering: Finns det någon möjlighet på jorden att förverkliga fantasin att ha sex med 2-3 män (varav en är min man) som är poliser/utklädda till poliser och ha sex i/på en polisbil? Jag har funderat mycket över det här. Är det någon som har några idéer eller måste jag fortsätta fantisera?

  • Svar på tråden Polisfetisch
  • Anonym (H)

    I Sverige kan du nog glömma din dröm. De skulle aldrig låna ut sina polisbilar till en privatperson som vill ha sex på den.. De hade heller aldrig åkt ut två poliser i full mundering i en polisbil för att sätta på en random brud. Du får nog söka dig till Las Vegas igen.

  • älskamigmucho

    Nej det är nog tyvärr så att du inte kan vänta dig sex med svenska konstaplar hur sexigt det än skulle va.... Jag har blivit knullad av franska polisen när jag var tonåring i nice.....

  • Anonym (GiftTjej)
    Anonym (Usch) skrev 2019-10-06 21:08:33 följande:

    Låter riktigt avtändande


    Hahaha tur att vi alla är så olika, annars hade det varit tråkigt! Ha en fin kväll!
  • Anonym (Singeltjej)

    Åh, jag har också den fantasin, fast även med brandmän!

  • Anonym (GiftTjej)
    Anonym (Singeltjej) skrev 2019-10-06 21:39:47 följande:

    Åh, jag har också den fantasin, fast även med brandmän!


    Jag är inte särskilt förvånad! Det är något särskilt med uniformer. Jag har samma fantasi om militärer också!

    Jag vet det finns en förening (vet ej namnet) i Sverige som köper in och samlar på gamla amerikanska polisbilar och uniformer. Man kunde ju alltid kolla om de har en bil och några frivilliga män. ;)
  • Anonym (Jagvet)

    Ah även svenska poliser har sex. Och vissa av dem utnyttjar gärna sin uniform om de får ligga enkelt. (Just nu kanske vissa av dem ligger lite lågt eftersom det just skrivits om en polis som fått en varning och löneavdrag pga sånt.)

    Men annars hittar du dem enkelt genom att annonsera på olika sexforum. Du kan säkert få både uniform och kanske tom en bil på köpet. Två st poliser samtidigt blir nog svårare men säkert inte omöjligt det heller.

  • Anonym (GiftTjej)
    Anonym (Jagvet) skrev 2019-10-07 07:27:07 följande:

    Ah även svenska poliser har sex. Och vissa av dem utnyttjar gärna sin uniform om de får ligga enkelt. (Just nu kanske vissa av dem ligger lite lågt eftersom det just skrivits om en polis som fått en varning och löneavdrag pga sånt.)

    Men annars hittar du dem enkelt genom att annonsera på olika sexforum. Du kan säkert få både uniform och kanske tom en bil på köpet. Två st poliser samtidigt blir nog svårare men säkert inte omöjligt det heller.


    Ah tackar för svaret! Min man ska vara med på ett hörn, annars får det vara. Vi ska skaffa rollspelskläder och leka tjuv och polis hemma tills vidare! ;)
Svar på tråden Polisfetisch