• Ssandra

    När plussade ni?

    Jag testade negativt idag på BIM-4, har dock en känsla av att jag kanske kan vara gravid ändå då jag har en massa symptom..

    Så när plussade ni? När fick ni negativt för att sen övergå till positivt? :)

  • Svar på tråden När plussade ni?
  • mcs1988

    Jag plussade i lördags, visste knappt om jag kunde bli gravid ens och nu blev jag det väldigt fort, med spiral... är fortfarande i chock men glad :)

  • Igelkott91

    Jag har tidigare plussat 1-2 dagar efter BIM. Glad


    @mcs1988 - Hormon eller kopparspiral? Jag misstänker att samma hänt mig...

  • mcs1988
    Igelkott91 skrev 2019-10-08 10:15:47 följande:

    Jag har tidigare plussat 1-2 dagar efter BIM. Glad


    @mcs1988 - Hormon eller kopparspiral? Jag misstänker att samma hänt mig...


    Jasså? Hur känns det? Koppar, dudå? :) 
  • Igelkott91
    mcs1988 skrev 2019-10-08 10:23:40 följande:
    Jasså? Hur känns det? Koppar, dudå? :) 

    Jag har också en koppar som jag tog ut igår. Har precis samma symtom som tidigare graviditet och mensen är mer än en vecka sen, men jag har inte fått något plus ännu.

  • Ssandra

    Åh, jag är på ägglossning + 9 idag (tror jag) och de va ju negativt som sagt, men tänkte testa på fredag BIM -1 då! :)


    närkommertrean skrev 2019-10-08 10:57:26 följande:

    Äl+10, vilket i mitt fall är bim-2, har jag fått plus fyra av fem graviditeter. Äl+9 har testet varit negativt.


  • HejsanJenny

    Jag har i princip aldrig fått plus förens dagen av beräknad mens. Har iofs flera tidiga missfall i bagaget, så kanske inte konstigt att det inte gav utslag tidigt. Men även denna graviditet - går snart in i vecka 11 - så fick jag ett minus på söndagen, en dag innan beräknad mens, och ett plus på måndagen. : -) Tror det är superindividuellt.

  • Ssandra

    Va de första gången du testat då eller testade du dagen innan?


    Kattunge15 skrev 2019-10-08 19:08:25 följande:

    ÄL+10


  • viljaa

    Plussade på Bim-4 med både billiga stickor och med veckoindikator. Har ni varit på ultraljud och blivit framflyttad så troligen var det Bim-2 :)

  • Ssandra

    Nu känns de lite mera hoppfullt för mig :)


    viljaa skrev 2019-10-08 20:34:52 följande:

    Plussade på Bim-4 med både billiga stickor och med veckoindikator. Har ni varit på ultraljud och blivit framflyttad så troligen var det Bim-2 :)


  • Kattunge15
    Ssandra skrev 2019-10-08 20:21:11 följande:

    Va de första gången du testat då eller testade du dagen innan?


    Testade även på ÄL+8 och då syntes inget. Tydligt streck på ÄL+10 och gav även utslag på CB digital veckoindikator med eftermiddagsurin samma dag!
  • Mimosa86

    Men testa inte innan bim om det ger sig sådana grubblerier :) jag testade alltid 4 dagar efter. Då vart jag ju nästan garanterad glad nyhet och slapp att analysera allt.

Svar på tråden När plussade ni?