• Somliga

    Skaffa barn med ny man

    Hej, skulle vilja ha lite råd och inputs från er som lever med ny man och barn sen tidigare förhållanden.

    Jag har träffat ny man sen 1,5 år tillbaka och vi ska gifta oss om 1,5 år. Vi har två barn sen tidigare och har alltså 4 barn varannan vecka. Han vill så gärna ha ett barn med mig och jag är inte helt negativ mot det men funderar hur det skulle bli, vi kommer så ha 5 barn varannan vecka och visst det vore helt underbart att skapa något så fantastiskt ihop med den här mannen som är en mycket närvarande och trygg man och vi klickar så oerhört bra tillsammans, känns som jag träffat min själsfrände. Jag är 32 år och han 4 år yngre.

    Ni som gjort detta, hur funkar det? Vi står och funderar på om vi ska försöka innan bröllopet eller efter, men så blir jag nervös för min ålder.

    Berätta gärna om er situation och för och nackdelar =)

  • Svar på tråden Skaffa barn med ny man
  • Somliga

    Vad är det för fel på er? Har ni inget vettigt så behöver ni inte kommentera, familjeliv verkar ha tagits över av bittra människor sista tiden, kunde jag väl förstå att jag inte får vettiga svar.

    Och du som säger att en "28årig pojke inte är en man".. Du har ingen aning om hur han är, han har två barn, varit gift och prioriterar ALLTID familjen och är inte en pojke som ränner på stan.. Så jäkla omoget av DIG att ens yttra sig!

Svar på tråden Skaffa barn med ny man