• Anonym (Ulrika)

    Skulle ni vara kåt på den här mannen?

    Har träffat en man i ca 2 år. Vi är båda i 40 års åldern. Har barn på varsitt håll. Särbo.

    Han har under hela vårt förhållande försökt att träffa andra bakom min rygg. Velat träffa andra för sex. Jag har kommit på honom minst 10 ggr. Hans försvar är att han är så besviken på att jag inte vill ge honom avsugningar. Han har skrikit åt mig under sex att jag gör fel. Att jag ska suga på ett annat sätt osv

    Om jag ställer upp på sex så är han besviken efteråt för att det var det sämsta sexet han haft.

    Han har jämfört mig med andra många ggr....berättat om hur andra är o att dom då är bättre. Han har sagt att jag är torr o tråkig som inte vill ha trekant eller gå på sex klubb.

    Han kräver mycket sex. Helst varje dag eller flera ggr om dagen. Om jag inte vill ha sex så bordet jag ge honom en avsugning istället.

    Nu är han jättebesviken på hur jag är. Att jag aldrig vill ligga o att jag är så arg. Men det är ju HAN som skapat mig.

    Eller har jag helt fel??

  • Svar på tråden Skulle ni vara kåt på den här mannen?
  • Anonym (Klara)

    Och honom har du varit ihop med i två år?

    Varför?

    Känns lite som att ni förtjänar varandra, ingen av er verkar trivas men ändå fortsätter ni.

  • Anonym (Klara)

    Och som svar på din fråga, nej en idiot är inte attraktiv, vare sig i sängen eller utanför.

  • Anonym (Ulrika)

    För att så fort jag försöker lämna honom så ändrar han taktik o blir den snälla mannen man vill ha. Säger att han kommit på nu att han gjort fel osv...så är man där igen

  • Anonym (D)

    Läs igenom det du skrivit. Varför i allsin dar är du tillsammans med någon som behandlar dig så? Han är ett stort as. Jag skulle inte ta i en sån "man" med tång. Vem vid sina sinnens fulla bruk skulle det tror du?
    På något sätt måste han ha manipulerat dig att tro att det är okej att behandla en annan människa så.

    Nu kommer du säkert att skriva att han har bra sidor också. Men det är inte hur bra de bra stunderna är som avgör om ett förhållande är bra. Det är hur dåliga de dåliga stunderna är. Tänk på det.

  • viseversa

    Omg varför fortsätter du träffa honom? Dumpa honom på en gång och träffa en trevlig kille istället. Vad väntar du på?

  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ulrika) skrev 2019-10-14 09:14:53 följande:

    För att så fort jag försöker lämna honom så ändrar han taktik o blir den snälla mannen man vill ha. Säger att han kommit på nu att han gjort fel osv...så är man där igen


    Och du har inte genomskådat det på 2 år? Är du lågt begåvad själv?
  • kioskvältare

    Verkligen en konstig fråga av dig att undra om vi skulle vara kåta på den här mannen. Är det ditt stora problem om du är kåt eller inte?

    Nej, jag skulle inte bli kåt på den mannen, jag skulle inte ha med honom att göra över huvud taget och det borde inte du heller.

    Varför tycker du att du är värd så lite?

  • Anonym (Stick)

    Det finns inget att diskutera. Gör slut omedelbart!! Att du ens accepterar att han går bakom din rygg visar så tydligt att du inte värdesätter dig själv. Givetvis är du värd en man som bara har ögonen för dig!

    Han verkar inte kunna ha ett förhållande. Finns så många fel här av det jag läser att jag inte ens orkar kommentera. Gör dig själv en tjänst och dumpa, ditt liv kommer bli så mycket enklare.

  • Anonym (Ulrika)
    kioskvältare skrev 2019-10-14 09:15:54 följande:

    Verkligen en konstig fråga av dig att undra om vi skulle vara kåta på den här mannen. Är det ditt stora problem om du är kåt eller inte?

    Nej, jag skulle inte bli kåt på den mannen, jag skulle inte ha med honom att göra över huvud taget och det borde inte du heller.

    Varför tycker du att du är värd så lite?


    Det är de han tjatar om jämt. Varför jag inte är kåt
Svar på tråden Skulle ni vara kåt på den här mannen?