• RallyEvo230

    Använder kvinnor porr?

    Använder ni kvinnor porr?

    Använder du det själv eller tillsammans med partner?

  • Svar på tråden Använder kvinnor porr?
  • Anonym (kvinna)

    Ja, jag använder porr i den bemärkelsen att jag tittar på det i syfte att hetsa upp mig. Jag tittar inte tillsammans med min partner. 

    Jag tittar nästan uteslutande på porr som visar kvinnor som har sex med maskiner och tillfredsställer sig själv. Detta för att där går det att hitta ganska många filmer där kvinnorna njuter på riktigt. 

    Jag kan även söka på filmer (har en sida jag brukar leta filmer på, tror inte man får länka dock, den heter ixxx nåt sånt) Där kan man söka på en viss bokstav och även då söka på tex kyssar, där är det ofta mer romantiskt sex eller vad jag ska säga. Eller på tex slicka, har man tur då så slickas tjejen ungefär 17 min in i en 20 min lång filmsnutt...

    Innan dess är det oftast männens njutning i fokus. Jag älskar själv att suga kuk, men hatar att se det på film eftersom det är så fejkat eller så påtvingat. 

    Det går att hitta filmer som inte fokuserar på förnedring eller enkom på att mannen ska njuta, men det är lite trixigt. Tom många filmer med lesbiskt sex är gjorda för män. 

    Jag avskyr filmer som visar bara kvinnans ansikte tex, jag skiter blanka fan i hennes ansikte, jag vill se kuk i fitta eller åtminstone helbild. Det är jättesvårt att hitta filmer där tjejerna njuter på riktigt av att knulla. Det är mest en jäkla massa fejkade stön och skrik och fejkade orgasmer. Inte min grej. 

  • Underhill
    Anonym (kvinna) skrev 2019-10-19 20:15:10 följande:
    Ja, jag använder porr i den bemärkelsen att jag tittar på det i syfte att hetsa upp mig. Jag tittar inte tillsammans med min partner.  Jag tittar nästan uteslutande på porr som visar kvinnor som har sex med maskiner och tillfredsställer sig själv. Detta för att där går det att hitta ganska många filmer där kvinnorna njuter på riktigt.  Jag kan även söka på filmer (har en sida jag brukar leta filmer på, tror inte man får länka dock, den heter ixxx nåt sånt) Där kan man söka på en viss bokstav och även då söka på tex kyssar, där är det ofta mer romantiskt sex eller vad jag ska säga. Eller på tex slicka, har man tur då så slickas tjejen ungefär 17 min in i en 20 min lång filmsnutt... Innan dess är det oftast männens njutning i fokus. Jag älskar själv att suga kuk, men hatar att se det på film eftersom det är så fejkat eller så påtvingat.  Det går att hitta filmer som inte fokuserar på förnedring eller enkom på att mannen ska njuta, men det är lite trixigt. Tom många filmer med lesbiskt sex är gjorda för män.  Jag avskyr filmer som visar bara kvinnans ansikte tex, jag skiter blanka fan i hennes ansikte, jag vill se kuk i fitta eller åtminstone helbild. Det är jättesvårt att hitta filmer där tjejerna njuter på riktigt av att knulla. Det är mest en jäkla massa fejkade stön och skrik och fejkade orgasmer. Inte min grej. 

    Läckert. Ne, inte helt lätt att hitta bra porr.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (kvinna)
    Underhill skrev 2019-10-19 20:19:30 följande:

    Läckert. Ne, inte helt lätt att hitta bra porr.
    Nej, tyvärr. Jag är med på en erotisk sida, var mer aktiv förr, nu är jag där lite nu och då. Mest för att skriva noveller, men även för att snacka med trevligt folk. Dock inte sexprat. Förr tittade jag på privata filmer där, men de är oftast korta och/eller har kameran på ett fast stativ så man knappt ser nåt alls. 
  • Underhill
    Anonym (kvinna) skrev 2019-10-19 20:22:17 följande:
    Nej, tyvärr. Jag är med på en erotisk sida, var mer aktiv förr, nu är jag där lite nu och då. Mest för att skriva noveller, men även för att snacka med trevligt folk. Dock inte sexprat. Förr tittade jag på privata filmer där, men de är oftast korta och/eller har kameran på ett fast stativ så man knappt ser nåt alls. 

    Trevligt. För långt ifrån film blir ju sällan bra :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (kvinna)
    Underhill skrev 2019-10-19 20:33:32 följande:

    Trevligt. För långt ifrån film blir ju sällan bra :)
    Det blir lite trist haha. Däremot kan jag gilla att se en man runka...  
  • Underhill
    Anonym (kvinna) skrev 2019-10-19 20:43:32 följande:
    Det blir lite trist haha. Däremot kan jag gilla att se en man runka...  

    Såpass :) läckert. vad i det får igång dig så att säga?
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Simtjejen)

    Kvinnor i allmänhet? Förmodligen en hel del.

    Jag gör det absolut, oftast några gånger i veckan. Oftast själv men ibland ihop med min kille.

  • Anonym (kvinna)
    Underhill skrev 2019-10-19 20:45:33 följande:

    Såpass :) läckert. vad i det får igång dig så att säga?
    En hård kuk är alltid trevligt :D Det kan inte vara en man som blir lite slak vid orgasm, han måste vara hård hela tiden. Gärna lite ådrig kuk också tror jag, jag har inte funderat så noga på vilka filmer jag gillar. Jag gillar om det blir iaf ett sprut, inte bara så det pulserar ut över handen så att säga. 
  • Underhill
    Anonym (kvinna) skrev 2019-10-19 20:54:16 följande:
    En hård kuk är alltid trevligt :D Det kan inte vara en man som blir lite slak vid orgasm, han måste vara hård hela tiden. Gärna lite ådrig kuk också tror jag, jag har inte funderat så noga på vilka filmer jag gillar. Jag gillar om det blir iaf ett sprut, inte bara så det pulserar ut över handen så att säga. 

    Hård hela tiden? Fram till orgasmen och spruten menar du och eller även en stund efter? Ha ha...jo hårdheten är ju bra att ha med sig :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (kvinna)
    Underhill skrev 2019-10-19 20:59:48 följande:

    Hård hela tiden? Fram till orgasmen och spruten menar du och eller även en stund efter? Ha ha...jo hårdheten är ju bra att ha med sig :)
    Om den slaknar efteråt gör inget, men genom orgasmen iaf. Men gärna efter också om så är.  
Svar på tråden Använder kvinnor porr?