• Wed 16 Oct 2019 13:45
    2242 visningar
    10 svar
    10
    2242

    BIM+4 ingen mens negativa test.. när efter BIM fick ni positivt?

    Hej!

    Idag har jag BIM+4, CD 32, men ingen mens i sikte.. känt på livmodertappen och den är stängd och sitter väldigt långt in så man knappt når den..

    Har mensvärk lite då och då men kommer ingen mens..

    Min mens brukar alltid vara i tid annars..

    Min fråga är,

    när plussade ni EFTER BIM?

    Antar att jag är låghormonare om jag nu skulle få ett plus mot all förmodan..

  • Svar på tråden BIM+4 ingen mens negativa test.. när efter BIM fick ni positivt?
  • Wed 16 Oct 2019 16:55
    #2

    Åh va spännande!! Jag hade också positivt test 28onde, min mens har typ aldrig vart sen heller, såå konstigt! Känner mig verkligen inte gravid, trodde jag va de förra veckan, då hade jag massa symptom, men nu denna vecka har de avtagit litegrann, men dom finns fortfarande där, ömma bröstvårtor och mycket flytningar, samt lite molvärk till och från! Vi får hålla tummarna och uppdatera varann hur det går :)


    LillaMY84 skrev 2019-10-16 15:54:21 följande:

    Hej 

    Jag är i exakt samma sits som du! Jag är på BIM +5, tog ett CB digital på BIM som visade inte gravid. Jag har inväntat mensen men i dag tog jag nytt gravtest CB Early som var helt negativt. Jag hade ett positivt ägglossningstest 28/9 , har alltid haft regelbunden mens (29-34 dagar) och haft kraftig molande värk i magen sedan ca 1 vecka efter ägglossningstest.

    Blev lite orolig så jag ringde min barnmorska som sa att det var alldeles för tidigt att ta gravtest nu utan att jag tidigast kunde göra det nästa vecka...vilket jag tycker är konstigt 

    Jag har två barn sedan innan, kommer inte ihåg hur det var med min dotter som är sju men med pojken som är fem så vet jag att mitt första gravtest var negativt och så väntade jag en vecka och så var det positivt   Antar att jag också kan vara en låghormonare.


  • Tue 22 Oct 2019 14:14
    #10

    Tyvärr kom mensen 6 dagar för sent.. men väldigt sparsam! Konstigt men får negativa test iallafall så är inte gravid!


    Evelinaanna123 skrev 2019-10-21 11:21:43 följande:

    Hur går det för dig?????


Svar på tråden BIM+4 ingen mens negativa test.. när efter BIM fick ni positivt?