• Anonym (Sugen)

    Hur mycket sex har ni ?

    Nyfiken fråga till er som har vart tillsammans mer än 10 år.

    Hur ofta har ni sex?

    Vi har cirka 1-2 ggr i veckan men jag vill gärna ha mer. Min man tycker Det räcker gott med 1-2 ggr i veckan.

    Vi har 4 barn och vart tillsammans 17 år..

    Hälsningar frugan som vill ha mer ????

  • Svar på tråden Hur mycket sex har ni ?
  • Anonym (odin)

    Varje dag. Jag hade nöjt mig med mindre, men hustrun blir rent av deppig och orolig om hon inte får sig ett nyp dagligen. Vi har fem barn som alla bor hemma och vi har varit tillsammans i 20 år. Är 36 och 41 år gamla.

  • Letitdream
    Alice1982 skrev 2019-10-18 23:44:41 följande:

    Fem till tio gånger i veckan. Vi är 36 och har två söner som är 16 resp. 15 år.


    Riktiga kaniner alltså ;)
  • Anonym (Knx)

    Varit tillsammans 10år var lite innan nu efter dottern är det nästan aldrig. Orkar inte massera en massa och hålla på i timmar. Då löser jag det själv. Sen gnäller hon över att det aldrig blir nått, undra varför .....

  • Anonym (Lagom)

    Max 1 gång i veckan, något mer under loven. Tycker det är lagom. Varken jag eller min man har särskilt hög sexdrift. Viktigare för oss med kvalitet än kvantitet.

  • Anonym (Hårt ofta)

    Jag 41, min fru 45 och vi har 5 barn hemma. Sex i genomsnitt 5 gånger i veckan skulle jag tro. 

  • Anonym (Madde)

    Varannan dag ungefär.

    ?Må bra sex.?...inget avancerat, slick, sug,kyssar, smek, rid, doggy är vår repertoar. Båda kommer varje gång och har alltid gjort.

    Vi är väldigt ömsinta mot varandra i dagligt bruk också... Snälla mot varandra och vill varandras väl. Dock är vi båda väldigt självständiga med olika hobbies och umgänge. Var och en sköter sitt. Funkar för oss.

    Vår lust är samma så då är det ju enkelt.

    Har varit ihop i mer än 30 år och är 55 och 52 år.

  • Anonym (Ante)

    Aldrig, lade den i tvåan och ej i ettan, då blev kärringa sur..!

  • Anonym (Rt)
    Anonym (Sugen) skrev 2019-10-16 18:12:05 följande:

    Nyfiken fråga till er som har vart tillsammans mer än 10 år.

    Hur ofta har ni sex?

    Vi har cirka 1-2 ggr i veckan men jag vill gärna ha mer. Min man tycker Det räcker gott med 1-2 ggr i veckan.

    Vi har 4 barn och vart tillsammans 17 år..

    Hälsningar frugan som vill ha mer ????


    Jag å min goding har sex flera gånger i veckan

    Hon är super skön
  • Anonym (Gärna)

    Omvänt här (man)...en ganska stabil frekvens om 1ggr i veckan. Gärna mer, men framför allt MER variation i både frekvens och nyfikenhet :) 3 barn och 18 årig relation. Men det kanske vänder snart :)...o då kanske jag blir som din partner och nöjer mig med 1ggr i veckan!?

  • Starlite

    Har varit tillsammans i drygt 7 år och hade sex nästan varje dag i början.

    Nu 1 gång varannan vecka (kanske).

    Hade kunnat ha det varje dag nästan men tjejen tycker mest det är jobbigt, för sent på dygnet, för tidigt. Ja listan kan göras lång.

  • Anonym (Rt)

    Här är det när som helst på dynget vi är ett äldre par

    Men vi tycker om att njuta av varandra

  • Anonym (Sex är friskvård)
    ChrizZ15 skrev 2019-10-30 08:22:40 följande:

    1 gång per månad. Om man har tur.


    Kan du påverka hur mycket tur du har...?
  • Anonym (L)

    Det varierar. Ibland kan det gå en-två veckor mellan sedan vissa perioder har vi sex varje dag en eller flera gånger. 

    Vi har två små barn under fyra år så det gäller att prioritera det!

  • Anonym (Rt)

    Vi har inga barn så vi kan ha så mycket sex vi vill

  • Anonym (Rt)

    Vi har inga barn så vi kan ha så mycket sex vi vill

Svar på tråden Hur mycket sex har ni ?