• Anonym (Kärlek)

    Överreagerar jag?

    Jag har sovit hos min tjej inatt, märkte inte ens när hon gick imorses till jobbet. När jag vaknade skickade jag ett sms med 3 hjärtan men fick inget svar tillbaka. Jag kan bara svara utifrån mig hur jag hade gjort och jag svarar henne alltid oavsett vad.

    Men jag vet inte.. Om jag tycker och tänker för mycket!

  • Svar på tråden Överreagerar jag?
  • Vevoz

    Hon kan ju bara vara upptagen? Och så kanske hon inte ville väcka dig för o säga hejdå för hon tänkte att det var likabra för dig att få sova.

    Om du är hemma ensam hos henne, och kanske har egna nycklar?, så är det ju ett tecken att hon verkar lita på dig o tycker om dig.

  • Anonym (Men)

    Det låter inte konstigt. Hon är väll upptagen. Ville inte väcka dig när hon gick. Känns som du gör en höna av en fjäder om det bara är det.

  • Anonym (h)

    Hon kanske har en chef som blir galen om personalen håller på med mobilen

  • Anonym (Emma)

    Ja nog överanalysering. Ett råd jag kan ge är att inte skicka någon form av bekräftelse när syftet med det är att få bekräftelse tillbaka. Skicka som dessa hjärtan när du känner dessa känslor och inte har ett behov att få något tillbaka. Så som du gjorde nu lägger du all för stor vikt i hennes svar och du sårar bara dig själv med dina förväntningar.

  • Anonym (Q)
    Anonym (Kärlek) skrev 2019-10-17 11:10:33 följande:

    Jag har sovit hos min tjej inatt, märkte inte ens när hon gick imorses till jobbet. När jag vaknade skickade jag ett sms med 3 hjärtan men fick inget svar tillbaka. Jag kan bara svara utifrån mig hur jag hade gjort och jag svarar henne alltid oavsett vad.

    Men jag vet inte.. Om jag tycker och tänker för mycket!


    Du tänker nog för mycket. När jag jobbar så har jag oftast inte telefonen framme så det kan ta en hel eller halv dag innan jag svarar ibland.
  • 19Richie88
    "Överreagerar jag över detta?"
    Ja säkerligen eftersom att du behövde skriva detta inlägget från början.
Svar på tråden Överreagerar jag?