• Anonym (Nyfiken)

    Hjälp mig tyda gravtest..

    Vi har försökt ganska länge så det är verkligen en dröm om det kunde bli sant. Har sen några dagar tillbaka molande värk på sidorna och ryggen, tänkte det är kanske ägglossning på g. Men samtidigt så luktar mitt kiss väldigt sött-vilket det gjorde på mitt förra graviditet längesedan. Mår lite illa med. Har gjort tusen tester men dagens test, när jag vinklar den så syns ett jätteljust streck. Är det inbillning tror ni? Det syns när man vinklar det.

  • Svar på tråden Hjälp mig tyda gravtest..
  • Anonym (Nyfiken)


    Ledsen för många foton. Är bara förvånad att se något överhuvudtaget efter en lång tid av försökande. Hoppas jag ej ser i syne.
  • Hoppas96

    Många mörka bilder men de som är ljusa kan jag se en antydan till streck på. Hur tidigt efter ägglossning har du testat? Håller tummarna för dig!

  • Anonym (Nyfiken)

    Har mörknat dem för hoppas att se bättre strecket. Hade mens i några dagar fram till den 13:e (konstig blödning). Direkt efter fick jag konstig mensvärk och i ryggen. Samtidigt började mitt kiss luktar ganska sött och är väldigt känslig. Fortvarande ont på sidorna och ryggen. Kisset luktar så sött att jag mår illa av den, och börjat må lite mer illa av konstiga lukter. Kanske detta är önsketänkande men hoppas!

  • Anonym (Nyfiken)


    Fixat kontrasten. Ser jag i syne??
Svar på tråden Hjälp mig tyda gravtest..