• Anonym (Suck)

    Ni singelpappor...

    ...varför förväntar ni er alltid att träffa en ung tjej som inte har barn men inte heller förväntas vela ha gemensamma sen?

    Varför ska hon förväntas dras med dina barn, utan att få ett eget sedan? Har uppfattning av alla killar jag dejtat att de som har barn vill absolut inte ha fler, men tjejen får ABSOLUT inte ha egna heller för det är ju såklart för jobbigt att bo tillsammans med någon annans unge. Hyckligt värre.

    Sen förstår jag också att det är skillnad om du är 45 eller 25 samt hur många barn man har tidigare. Men faktum är, tror ni på allvar att tjejen ni vill dejta ska ta hand om era ungar och nöja sig med det livet ut?

  • Svar på tråden Ni singelpappor...
  • Anonym (Suck)
    Giftskåneman skrev 2019-10-17 18:01:54 följande:

    Om du visste hur många kvinnor som inte vill dejta pappor.


    Ja, det kan jag tänka mig. Av ovanstående skäl.
  • Anonym (Suck)
    Giftskåneman skrev 2019-10-17 18:01:54 följande:

    Om du visste hur många kvinnor som inte vill dejta pappor.


    Ja, det kan jag tänka mig. Av ovanstående skäl.
  • Anonym (L)

    Du bör se över dina urvalskriterier för killar.

    Det finns GOTT OM killar som inte agerar som du beskriver.

  • Anonym (Att vara singelpappa)

    Att vara singelpappa är tufft på många sätt, men något jag kan unna mig är att vara kräsen med vem jag vill ha.

    Det är jag som skall vara med någon, jag som skall leva med någon, jag som skall bli kär i någon. Då måste jag få välja vad för tjej jag själv vill ha.

    Jag är ingen välgörenhet, inget andrahandsalternativ, jag är ingen som skall rädda någon singelmamma, jag vill bli tillsammans med någon jag vill bli tillsammans med för att jag vill det. Jag har ingen som helst skyldighet att bli tillsammans med någon jag inte vill bli tillsammans med.

    Jag klarar mig bra själv, men visst vill jag hitta någon. Men inte vem som helst. Jag vill ha någon som finns där för mig, och för mitt barn. För mitt barn är en del av mig. Jag vill INTE ha någon annans barn.

    Därför vill jag att hon är under 25, eller under 30 men ser ut att vara 25. Detta trots att jag själv är 35. UTAN barn, utan en vilja att skaffa egna barn, men någon som kan älska mitt barn som mitt eget. någon som ser jäkligt bra ut, skrattar mycket trots att jag har dålig humor och helst har jättestora fejktuttar.

    Annars kan det som sagt vara, för jag är ingen reservplan eller någon som har någon slags plikt att bli tillsammans med en sleten singelmorsa. Det är MITT liv det gäller, då måste jag få sätta mina egna krav på med vem jag vill dela det.

  • Siden
    Anonym (Att vara singelpappa) skrev 2019-10-17 19:00:58 följande:

    Att vara singelpappa är tufft på många sätt, men något jag kan unna mig är att vara kräsen med vem jag vill ha.

    Det är jag som skall vara med någon, jag som skall leva med någon, jag som skall bli kär i någon. Då måste jag få välja vad för tjej jag själv vill ha.

    Jag är ingen välgörenhet, inget andrahandsalternativ, jag är ingen som skall rädda någon singelmamma, jag vill bli tillsammans med någon jag vill bli tillsammans med för att jag vill det. Jag har ingen som helst skyldighet att bli tillsammans med någon jag inte vill bli tillsammans med.

    Jag klarar mig bra själv, men visst vill jag hitta någon. Men inte vem som helst. Jag vill ha någon som finns där för mig, och för mitt barn. För mitt barn är en del av mig. Jag vill INTE ha någon annans barn.

    Därför vill jag att hon är under 25, eller under 30 men ser ut att vara 25. Detta trots att jag själv är 35. UTAN barn, utan en vilja att skaffa egna barn, men någon som kan älska mitt barn som mitt eget. någon som ser jäkligt bra ut, skrattar mycket trots att jag har dålig humor och helst har jättestora fejktuttar.

    Annars kan det som sagt vara, för jag är ingen reservplan eller någon som har någon slags plikt att bli tillsammans med en sleten singelmorsa. Det är MITT liv det gäller, då måste jag få sätta mina egna krav på med vem jag vill dela det.


    Haha!
  • Anonym (Suck)
    Siden skrev 2019-10-17 19:10:43 följande:

    Haha!


    HAHAHA jag vet. Vilken narcissist. Lycka till med att hitta den bruden säger jag bara..
  • Anonym (Pappa)

    Finns säkert sådan killar men de flesta är nog glada över att träffa en singelmamma med barn. Jag hade iaf inte orkat med en tjej utan egna barn...har du inga egna barn kommer du inte förstå vad det handlar om.

  • smulpaj01
    Anonym (Att vara singelpappa) skrev 2019-10-17 19:00:58 följande:

    Att vara singelpappa är tufft på många sätt, men något jag kan unna mig är att vara kräsen med vem jag vill ha.

    Det är jag som skall vara med någon, jag som skall leva med någon, jag som skall bli kär i någon. Då måste jag få välja vad för tjej jag själv vill ha.

    Jag är ingen välgörenhet, inget andrahandsalternativ, jag är ingen som skall rädda någon singelmamma, jag vill bli tillsammans med någon jag vill bli tillsammans med för att jag vill det. Jag har ingen som helst skyldighet att bli tillsammans med någon jag inte vill bli tillsammans med.

    Jag klarar mig bra själv, men visst vill jag hitta någon. Men inte vem som helst. Jag vill ha någon som finns där för mig, och för mitt barn. För mitt barn är en del av mig. Jag vill INTE ha någon annans barn.

    Därför vill jag att hon är under 25, eller under 30 men ser ut att vara 25. Detta trots att jag själv är 35. UTAN barn, utan en vilja att skaffa egna barn, men någon som kan älska mitt barn som mitt eget. någon som ser jäkligt bra ut, skrattar mycket trots att jag har dålig humor och helst har jättestora fejktuttar.

    Annars kan det som sagt vara, för jag är ingen reservplan eller någon som har någon slags plikt att bli tillsammans med en sleten singelmorsa. Det är MITT liv det gäller, då måste jag få sätta mina egna krav på med vem jag vill dela det.


    Du kan nog se fram emot att leva resten av ditt liv som singel!

    Om nu detta var seriöst, vilket jag betvivlar
  • Anonym (Att vara singelpappa)
    Anonym (Suck) skrev 2019-10-17 20:07:56 följande:
    HAHAHA jag vet. Vilken narcissist. Lycka till med att hitta den bruden säger jag bara..
    Så jag är en narcissist för att jag inte nöjer mig med någon jag egentligen inte vill ha? Att nöja sig så är vare sig schysst mot mig själv eller henne som jag i så fall skulle nöjt mig med.

    Varför tycker du att singelpappor skall vara någon slags välgörenhetsinrättning i reserv som gamla sletna medelålders singelmammor skall kunna falla tillbaks på? Där skall vi bara stå, med penisen redo, öppen famn, öppet hjärta och öppen plånbok för er och era små avfällingar? Att bara få ta för sig av? För det har du mage att kalla MIG narcissist? Nej tack. 
Svar på tråden Ni singelpappor...