• Anonym (Pinsamt)

    Fontänorgasm

    Har börjat hänt ganska ofta när jag och min partner har sex. Jag kör med vibrator och precis när de känns som de ska gå för mig så bara sprutar de något vattnigt ur mig. Själva orgasmen kommer liksom efter det har kommit! Nu när jag bäddade rent så ser jag att det är gult på madrassskyddet :/ Jag kissar alltid innan vi har sex, så jag fattar inte hur de kan vara kiss om det nu är de. Så jävla pinsamt! Hjälp!

  • Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym (Lukt)

    Har du provat at likat på fläcken. E de urin kommer du ju känna de på lukten. På så sätt kan du utesluta ifall de e de eller inte.

  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym (Lukt) skrev 2019-10-17 19:13:09 följande:

    Har du provat at likat på fläcken. E de urin kommer du ju känna de på lukten. På så sätt kan du utesluta ifall de e de eller inte.


    Nä det har jag inte gjort. Men de har aldrig liksom luktat något i rummet ens. Kan tycka att urin borde ge lukt
  • Anonym (Squirt-drottningen)

    Jag är en av de kvinnor som squirtar ut av helvete... inte alltid så roligt faktiskt.

    När du blir kåt så fylls urinblåsan snabbt, inuti finns även skenes körtlar som producerar ett ämne som påminner om mannens försats. En genomskinlig luktfri vätska. Dessa körtlarna är väldigt små och rymmer bara några få ml. När du squirtar kommer även det urinen som hunnit bildas innan du får orgasm.

    En fontänorgasm kommer alltså från ditt urinrör.

    Alla män jag varit med har älskat det och ser det som någon sorts prestation från deras sida. Jag låter som tro det.

  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym (Squirt-drottningen) skrev 2019-10-17 19:27:26 följande:

    Jag är en av de kvinnor som squirtar ut av helvete... inte alltid så roligt faktiskt.

    När du blir kåt så fylls urinblåsan snabbt, inuti finns även skenes körtlar som producerar ett ämne som påminner om mannens försats. En genomskinlig luktfri vätska. Dessa körtlarna är väldigt små och rymmer bara några få ml. När du squirtar kommer även det urinen som hunnit bildas innan du får orgasm.

    En fontänorgasm kommer alltså från ditt urinrör.

    Alla män jag varit med har älskat det och ser det som någon sorts prestation från deras sida. Jag låter som tro det.


    Aha ok det visste jag inte. Ja det är inte ett dugg roligt kan jag tycka. Man måste nästan ha handduk med sig men hur upphetsande är det att alltid tänka på.

    Jag får det framför allt när jag står på alla fyra o kör med vibratorn. Ska tusan undvika den ställningen. Men kommer din orgasm efter du sprutat så där? För som jag skrev de gör min. Har även tänkt om de är att jag kör vibratorn för hårt därför de blir ett sånt tryck?
  • Anonym (Squirt-drottningen)
    Anonym (Pinsamt) skrev 2019-10-17 20:09:53 följande:

    Aha ok det visste jag inte. Ja det är inte ett dugg roligt kan jag tycka. Man måste nästan ha handduk med sig men hur upphetsande är det att alltid tänka på.

    Jag får det framför allt när jag står på alla fyra o kör med vibratorn. Ska tusan undvika den ställningen. Men kommer din orgasm efter du sprutat så där? För som jag skrev de gör min. Har även tänkt om de är att jag kör vibratorn för hårt därför de blir ett sånt tryck?


    Vi använder alltid handdukar i plural!

    Kvittar vilken ställning för dig med troligtvis, men absolut blir det värre på alla 4. Jag kniper igen bättre på rygg.

    Det är samma för mig. Först fontän sen orgasm. Ibland får jag de samtidigt och det är sjukt skönt!

    De flesta tror att g-punkten måste stimuleras för att uppnå fontän, men en hederlig wand eller stark vibrator på klitoris gör det mycket enklare!
  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym (Squirt-drottningen) skrev 2019-10-17 21:44:57 följande:

    Vi använder alltid handdukar i plural!

    Kvittar vilken ställning för dig med troligtvis, men absolut blir det värre på alla 4. Jag kniper igen bättre på rygg.

    Det är samma för mig. Först fontän sen orgasm. Ibland får jag de samtidigt och det är sjukt skönt!

    De flesta tror att g-punkten måste stimuleras för att uppnå fontän, men en hederlig wand eller stark vibrator på klitoris gör det mycket enklare!


    Varför känns det helt plötsligt bättre nu för :) Trodde seriöst att det typ var att jag kissade på mig, har känt mig hemsk. 35 år och kan inte hålla tätt :/ Men jag ska sluta att stå på alla 4 helt enkelt. Så är det inte så stor chans att jag får dessa fontäner.
  • Anonym (Squirt-drottningen)
    Anonym (Pinsamt) skrev 2019-10-17 22:00:56 följande:

    Varför känns det helt plötsligt bättre nu för :) Trodde seriöst att det typ var att jag kissade på mig, har känt mig hemsk. 35 år och kan inte hålla tätt :/ Men jag ska sluta att stå på alla 4 helt enkelt. Så är det inte så stor chans att jag får dessa fontäner.


    Bara trevligt att kunna hjälpa!

    Skäms inte. Jag lovar att killarna blir överlyckliga :)

    Ha det så skönt!
  • Anonym (Pinsamt)
    Anonym (Squirt-drottningen) skrev 2019-10-17 22:08:32 följande:

    Bara trevligt att kunna hjälpa!

    Skäms inte. Jag lovar att killarna blir överlyckliga :)

    Ha det så skönt!


    Tack :D
  • Anonym (tilly)

    Försök att identifiera precis vad som gör att du sprutar. Jag sprutar lätt när maken pumpar mot g-punkten i en särskild vinkel. Han hör på mina stön när han kommer åt på rätt sätt och slutar om vi inte befinner oss på ett lämpligt ställe.

Svar på tråden Fontänorgasm