• Anonym (TS)

    Kan du (eller din partner) bli hård utan fysisk stimulans?

    Frågan avser bara män men ni kvinnor får gärna fråga era män och svara för dem (eller er senaste partner). 


    Vill ni så skriv i tråden hur det varit för tidigare manliga partners ni haft plus deras åldrar.


    Anledningen till tråden är att min nya pojkvän inte kan det och verkar inte tycka det är nåt konstigt med det men jag tycker det är jättekonstigt. Minns dock att jag sett det i porrfilmer och så, att partnern/mannen måste runka/suga upp den, men har tänkt att det är pga att de gjort så många sexscener den dagen... 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du (eller din partner) bli hård utan fysisk stimulans?
  • Anonym (kvinna mer erfarenhet)

    Män kan ju bli hårda under natten när de sover och vaknar ju dessutom med erektion- De kan även bli hårda av att vara i en sexig kvinnas eller mans närhet vilket jag erfarit mycket särskilt med min senaste dejt. Han kan bli hård bara vi sitter bredvid varann. Vetskapen om att jag är nära gör honom hård eller ska närma mig med munnen eller händerna. Han kan också bli hård av min röst och att bli pratad till. Också hört om män som blir hårda av rädsla eller av värmepåslag eller annat olämpligt.

  • Anonym (kvinna mer erfarenhet)
    Anonym (kvinna mer erfarenhet) skrev 2019-10-17 18:37:42 följande:

    Män kan ju bli hårda under natten när de sover och vaknar ju dessutom med erektion- De kan även bli hårda av att vara i en sexig kvinnas eller mans närhet vilket jag erfarit mycket särskilt med min senaste dejt. Han kan bli hård bara vi sitter bredvid varann. Vetskapen om att jag är nära gör honom hård eller ska närma mig med munnen eller händerna. Han kan också bli hård av min röst och att bli pratad till. Också hört om män som blir hårda av rädsla eller av värmepåslag eller annat olämpligt.


    Han är 29 glömde jag berätta.
  • t1000

    Tjejen behöver smeka eller runka lite . Behöver beröring för att bli riktigt hård. Så har det alltid varit sen jag var ung. Så ser det inte som konstigare än att de flesta kvinnor behöver beröring för att bli våt.

  • Anonym (kvinna mer erfarenhet)
    t1000 skrev 2019-10-17 21:45:22 följande:

    Tjejen behöver smeka eller runka lite . Behöver beröring för att bli riktigt hård. Så har det alltid varit sen jag var ung. Så ser det inte som konstigare än att de flesta kvinnor behöver beröring för att bli våt.


    Jag behöver ingen beröring alls för att bli blöt. Räcker med tanke och visuellt som ofta kan bli starkare kåthet för mig. Tex sexiga sms med bilder eller en erotisk film eller text.
  • t1000
    Anonym (kvinna mer erfarenhet) skrev 2019-10-17 22:08:43 följande:

    Jag behöver ingen beröring alls för att bli blöt. Räcker med tanke och visuellt som ofta kan bli starkare kåthet för mig. Tex sexiga sms med bilder eller en erotisk film eller text.


    Det finns ju alltid undantag som bekräftar regeln .
  • Anonym (Nix)
    t1000 skrev 2019-10-17 21:45:22 följande:

    Tjejen behöver smeka eller runka lite . Behöver beröring för att bli riktigt hård. Så har det alltid varit sen jag var ung. Så ser det inte som konstigare än att de flesta kvinnor behöver beröring för att bli våt.


    Varför skulle de flesta behöva beröring för att bli våta? Tror snarare att de flesta blir våta av tankar etc precis som nämns ovan. Jag behöver absolut inte beröring för att bli våt
  • Pentra

    Min partner är i min egen ålder (men något äldre) och han har lätt för att bli hård utan beröring. Det kan räcka med att han möter min blick, ser hur jag är klädd, eller får höra vad jag har för underkläder, eller om vi pratar med varandra om något sexuellt. Han kan även bli hård av att jag skriver till honom och berättar att jag lekt med mig själv, eller vad jag skulle vilja göra med honom. Och det är samma även åt andra hållet, dvs. att jag blir våt av samma anledningar. Jag kan även bli våtare än vanligt, i min vardag, till synes helt utan fysisk anledning. Jag kan även vakna mitt i natten och vara härligt våt. Min kropp kan också reagera med kåthet strax efter jag blivit rädd eller upprörd; och jag antar att detta beror på att kroppen vet om att sex, och framförallt orgasmen, är balanserande och lugnande för psyket och hela kroppen. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (...)

    Min kille blir hård utan beröring.

    Jag kanske blir lite våt av tankar men inte tillräckligt våt för att ha sex. Då behövs det smek och stimulans först.

  • enable007

    Mest när ni skickar meddelande och sexiga bilder till varandra !

    Man blir hård då :)

  • t1000
    Anonym (Nix) skrev 2019-10-17 22:23:59 följande:

    Varför skulle de flesta behöva beröring för att bli våta? Tror snarare att de flesta blir våta av tankar etc precis som nämns ovan. Jag behöver absolut inte beröring för att bli våt


    Jag har aldrig träffat nån tjej som vill hoppa över förspelet...
Svar på tråden Kan du (eller din partner) bli hård utan fysisk stimulans?