Inlägg från: RubicsCube |Visa alla inlägg
  • RubicsCube

    Tappat stinget, hjälp mig med förspel/förförelse

    Hej! Mitt sexliv just nu är ganska trist, vi ligger en gång i månaden och det är oftast endast jag som tar initiativet. Att vi ligger så sällan beror på att jag har svårt att komma och killen känner sig otillräcklig, och jag känner press att komma. Skrev en annan tråd om detta mer ingående men skulle vilja fokusera på förspel och förförelse här.

    Jag vet inte vad, men jag har typ totalt tappat stinget rörande fysisk förförelse och förspel. Förförelsen just nu är ju att egga upp via meddelanden, bilder osv, men rent fysiskt, face to face, så är det att jag måste sätta mig gränsle över honom i soffan för att han ska få den övertydliga signalen att jag vill ligga. För i vårt fall så leder inte gos eller pussar till något mer. Så, hur kan jag förföra my man på ett smidigare, sexigare sätt men ändå så han fattar signalen?

    Sedan, så existerar det inget förspel mellan oss just nu. Och det är helt mitt fel, för jag är så jäkla sexuellt frustrerad när det går så långt emellan, så när jag känner att han är hård, då hoppar jag ju på åkturen direkt. Men jag vill försöka hejda mig och ha förspel, men det känns också som jag tappat stinget på förspel för vad gör man utöver typ händer & oralt? Jag vill gärna ha tips för jag vill hitta tillbaks till den där känslan av sexiga, uppeggande förspel.

  • Svar på tråden Tappat stinget, hjälp mig med förspel/förförelse
Svar på tråden Tappat stinget, hjälp mig med förspel/förförelse