• Anonym (Vad tror ni?)

    konstigt mående - ÄL? Graviditet? kopparförgitning?

    Hej, 
    Har sedan i lördags kväll mått illa av och till (trodde först att det berodde på att jag åt för mycket mat i kombination med sött fika), men då det kommit i princip varje dag sen dess så är det nog mer rimligt att det beror på något annat.

    Jag har sedan i måndags också varit trött och orkeslös i omgångar, har någon gång under dagen också känt mig yr (speciellt då jag hållit igång och böjt mig ner en del) men har sen tidigare haft ganska lågt blodtryck så det kan ju bero på det. Jag har vissa dagar också känt som molvärk men har svårt att avgöra om det är äl (vet inte ens om jag brukar känna av det), mensen så är på g, eller om det är växtvärk. 

    Jag satte in en kopparspiral i slutet av Januari så känns som risken för graviditet inte är så stor även om den såklart finns. Jag har heller inte fått tillbaka mensen sen efter förlossningen för ett år sen (efter förra förlossningen kom den tillbaka ganska exakt ett år efter, så inte speciellt sen med tanke på det) så jag har ingen aning om var i cykeln jag kan tänkas befinna mig. Jag har ett graviditetstest hemma som jag funderar på att ta i helgen, men funderar på om det är bättre att vänta några dagar till för att se om det är mensen som är på gång.

    Har ni några tankar och funderingar som kan hjälpa en förvirrad själ  

Svar på tråden konstigt mående - ÄL? Graviditet? kopparförgitning?