• Foreveryoung1

    Vill testa att vara med en man

    Hej, 

    Jag är lyckligt gift och har ett bra sexliv med min fru. Har dock en längre tid fantiserat kring att vara med en man. Är inte ute efter kyssar, ömhet och själva kärleken, men fantiserar kring själva akten med en man. Kan säkert få "panik" om det blir skarpt läge, men känner att jag inte vill dö nyfiken. Finns det fler som mig? Känner ngnstans att detta inte är att vara otrogen utan ngt jag måste få uppleva. 

    Dela gärna med er om ni har liknande tankar eller erfarenhet.

    FEY1

  • Svar på tråden Vill testa att vara med en man
  • Anonym (G)

    Jag är kille och har blivit knullad flera gånger och det är otroligt skönt

  • Anonym (Manfrånnyköping)
    Anonym (G) skrev 2020-12-21 18:12:01 följande:

    Jag är kille och har blivit knullad flera gånger och det är otroligt skönt


    Hej hur e det ?
  • Anonym (Inte det minsta Onaturligt)
    Anonym (Manfrånnyköping) skrev 2020-12-21 18:53:08 följande:
    Hej hur e det ?
    Anonym (G) skrev 2020-12-21 19:10:45 följande:

    Det är bara bra själv då?


    G" och Manfrånnyk.." Sitter I Ett Träd, K.Y.S.S.E.S Me varan" lalal lala lala.. Hahaha.

  • Anonym (Bikille trans)
    Tobben skrev 2020-12-21 15:11:28 följande:

    Egentligen behöver man inte förbereda sig. Är man kåt och den som sätter på kan sin sak så gör det sig själv. Ringmuskeln anpassar sig eftersom och vips så är kuken inne till roten, en underbar känsla.


    Nä där har du så in i helvete fel.

    Man ska på egen hand i lugn med dildo leka med vacline som start. Med god tid ska du utan större smärta jobba in en riktig naturtrogen ådrig o styv dildo i dej. Du ska inte leka utan du ska gå runt där hemma ca 1timme o röra på dej med knäböj. För att den inte ska glida ur tar du på dej en body, baddräkt el speedo badbyxor du knyter fast. Det är så att din röv från tillverkning är programerad att hålla sig stängd och när en då dildon sitter fast i hålet tror din röv o hjärna att något att fel men genom att vänja röven på detta sätt blir den omprogramerad till att inse att det är helt ok och efter ett tag blir det naturligt att den sitter där medan du obehindrat kan göra saker. Nu har allt obehag förvunnit och du kan gå till sängen o ha det bara skönt. Upprepa detta o du märker skillnad. Nu med intränat rövhål som har lärt sig hur slappna av så kan du bli påsatt och utan dramatik bli penetrerad och njuta från första stund.
  • Anonym (Bikille trans)
    Anonym (Sjuksköterskan) skrev 2020-12-09 23:57:38 följande:

    Hej!

    Jag hoppas du regelbundet testar dig för hepatit B, C och HIV.

    Rekommenderar dig även att vaccinera dig för hepatit A & B. Män som har sex med män bör vaccineras för detta. Rekommenderar även Prep behandling till män som har oskyddat sex. Dvs. man står på förebyggande HIV mediciner.

    Du verkar leva riskabelt. Jag har suttit med när flertal diagnoser givits på HIV.

    Ofta, har det bara varit en tidsfråga innan personen smittats med HIV, man har ej bejakat risken att bli smittad och har haft många okända sexpartners.

    I bland kommer man inte fram till vem som smittat personen, den individen finns ännu där ute och har hunnit smitta fler ovetandes. Kom i håg det!

    /Sjuksköterskan


    Du säger intressanta saker här.

    Visst har jag som lilla passiva flickan krävt att partner har gummi, men dels blev det slarv en gång och med en stadig partner som inte är erfaren buse började vi strunta i gummi. Det är ju trots allt mycket härligare o äkta utan gummit. Har även träffar med män som man märker är härjade o erfarna och då blir det skydd verkligen.

    Jag hör till en liten hc på landsbygden och jag önskar tex bli testad o få dessa vaccin. Kan man göra detta inne på länssjukhuset mer anonymt.

    Och berätta mer tydligt om va du nämner om prep. Är det något jag kan ta??
  • Tobben
    Anonym (Bikille trans) skrev 2020-12-22 04:31:14 följande:

    Nä där har du så in i helvete fel.

    Man ska på egen hand i lugn med dildo leka med vacline som start. Med god tid ska du utan större smärta jobba in en riktig naturtrogen ådrig o styv dildo i dej. Du ska inte leka utan du ska gå runt där hemma ca 1timme o röra på dej med knäböj. För att den inte ska glida ur tar du på dej en body, baddräkt el speedo badbyxor du knyter fast. Det är så att din röv från tillverkning är programerad att hålla sig stängd och när en då dildon sitter fast i hålet tror din röv o hjärna att något att fel men genom att vänja röven på detta sätt blir den omprogramerad till att inse att det är helt ok och efter ett tag blir det naturligt att den sitter där medan du obehindrat kan göra saker. Nu har allt obehag förvunnit och du kan gå till sängen o ha det bara skönt. Upprepa detta o du märker skillnad. Nu med intränat rövhål som har lärt sig hur slappna av så kan du bli påsatt och utan dramatik bli penetrerad och njuta från första stund.


    Vi fungerar olika verkar det som. Visst gjorde det lite ont första gången jag blev påsatt, men det gick över på ett par minuter, sen var det bara skönt.

    För övrigt tycker jag inte att man ska använda petroleumbaserade produkter på kroppen över huvud taget.
  • Anonym (Fantasi)

    Jag tänkte också på att skaffa en riktigt naturtrogen dildo som både jag och min fru kan njuta av och som ser ut och känns som en riktig kuk. Har ni några tips ??

  • Tobben
    Anonym (Fantasi) skrev 2020-12-22 10:04:57 följande:

    Jag tänkte också på att skaffa en riktigt naturtrogen dildo som både jag och min fru kan njuta av och som ser ut och känns som en riktig kuk. Har ni några tips ??


    Jag gillar de med sugkopp och pung och gärna i större storlek. Men det är ingen dum idé att ha både en mindre och en större om syftet är att träna upp sig.

    Sen är det mycket beroende på smak. Jag föredrar färgade;)
  • Anonym (Bikille trans)
    Anonym (Fantasi) skrev 2020-12-22 10:04:57 följande:

    Jag tänkte också på att skaffa en riktigt naturtrogen dildo som både jag och min fru kan njuta av och som ser ut och känns som en riktig kuk. Har ni några tips ??


    Ska du ha med sugpropp och kunna använda även som strapon rekomenderar jag Real Rapture Cally.
  • Anonym (H)

    Har regelbunden sex med min pojkvän,är själv kille. Och jag är den passiva i förhållandet. Blir säkert analsex 2-3ggr veckan. Det är så oerhört skönt att känna honom i mig.

  • Anonym (Bikille trans)
    Tobben skrev 2020-12-22 09:34:56 följande:

    Vi fungerar olika verkar det som. Visst gjorde det lite ont första gången jag blev påsatt, men det gick över på ett par minuter, sen var det bara skönt.

    För övrigt tycker jag inte att man ska använda petroleumbaserade produkter på kroppen över huvud taget.


    Ja men sådana tips som du gav att det räcker med kåthet så kan man ta emot kuk utan problem är just det om förstör. Främst tjejer får lida av en kåt kille som tränger in för fort med smärta. Sen inte låter henne bara vänja sig vid att något är i röven o spänner som fan. Nä istället sätter han igång ganska direkt o knullar av kåthet och hon gör allt för att härda ut bara för att han ska få ha skönt och hon hinner inte änna njutning.Därefter har hon fått uppfattningen att analt varken är skönt eller trevligt och hon stänger bakdörren för all framtid.

    Nä man SKA på egen hand vänja sig vid att ha en dildo i sig när man rör på sig och underverk kommer att följa för att analen fysiskt o mentalt kommer till fullo acceptera penetrering o kan börja njuta direkt.

    Petroliumprodukt o du syftar på vacelinet. Vacelinet ska bara användas när man som nybörjare ska bära dildon i sig en längre stund så att glidet består. Däremot använder jag hårbalsam som glid vid lek med leksaker då det är billigt så att man kan slösa och än efter 5år har jag inte tappat tänder o hår av det.
  • Tobben
    Anonym (Bikille trans) skrev 2020-12-22 20:32:04 följande:

    Ja men sådana tips som du gav att det räcker med kåthet så kan man ta emot kuk utan problem är just det om förstör. Främst tjejer får lida av en kåt kille som tränger in för fort med smärta. Sen inte låter henne bara vänja sig vid att något är i röven o spänner som fan. Nä istället sätter han igång ganska direkt o knullar av kåthet och hon gör allt för att härda ut bara för att han ska få ha skönt och hon hinner inte änna njutning.Därefter har hon fått uppfattningen att analt varken är skönt eller trevligt och hon stänger bakdörren för all framtid.

    Nä man SKA på egen hand vänja sig vid att ha en dildo i sig när man rör på sig och underverk kommer att följa för att analen fysiskt o mentalt kommer till fullo acceptera penetrering o kan börja njuta direkt.

    Petroliumprodukt o du syftar på vacelinet. Vacelinet ska bara användas när man som nybörjare ska bära dildon i sig en längre stund så att glidet består. Däremot använder jag hårbalsam som glid vid lek med leksaker då det är billigt så att man kan slösa och än efter 5år har jag inte tappat tänder o hår av det.


    Du snackar skit och är otrevlig. Dessutom predikar du som att ditt sätt är det enda rätta och lägger dig i flera trådar men med olika anonyma nick. Jag vet inte vad din agenda är, men du behöver tagga ner.
  • Anonym (Bikille trans)
    Tobben skrev 2020-12-23 16:57:41 följande:

    Du snackar skit och är otrevlig. Dessutom predikar du som att ditt sätt är det enda rätta och lägger dig i flera trådar men med olika anonyma nick. Jag vet inte vad din agenda är, men du behöver tagga ner.


    Nej jag tänker inte tagga ner då jag har brutalt mycke erfarenhet och står i kontakt med mängder av andra som är mina bollplank.

    Jag har varit mentor till otaliga som utan att veta det har klantat till det men med mina metoder har allt lossnat o tagit eleverna ett stort kliv framåt.

    Ja jag tänker vara jäkligt otrevlig när du med dina destruktiva rekomendationer förstör för andra. Du måste för tusan lära dej kroppens funktion o anatomi kring röven. Och därför blir jag förbaskad när du säger åt folk att bara man är kåt kan få kötta in dasen. Varför begriper du inte bättre. Tror du även att man som otränad kan gå ner i spagat bara för att man har lusten?

    Absurt..
  • Anonym (Inte det minsta Onaturligt)
    Anonym (Bikille trans) skrev 2020-12-24 00:17:22 följande:
    Nej jag tänker inte tagga ner då jag har brutalt mycke erfarenhet och står i kontakt med mängder av andra som är mina bollplank.

    Jag har varit mentor till otaliga som utan att veta det har klantat till det men med mina metoder har allt lossnat o tagit eleverna ett stort kliv framåt.

    Ja jag tänker vara jäkligt otrevlig när du med dina destruktiva rekomendationer förstör för andra. Du måste för tusan lära dej kroppens funktion o anatomi kring röven. Och därför blir jag förbaskad när du säger åt folk att bara man är kåt kan få kötta in dasen. Varför begriper du inte bättre. Tror du även att man som otränad kan gå ner i spagat bara för att man har lusten?

    Absurt..
    +1
  • Tobben
    Anonym (Bikille trans) skrev 2020-12-24 00:17:22 följande:

    Nej jag tänker inte tagga ner då jag har brutalt mycke erfarenhet och står i kontakt med mängder av andra som är mina bollplank.

    Jag har varit mentor till otaliga som utan att veta det har klantat till det men med mina metoder har allt lossnat o tagit eleverna ett stort kliv framåt.

    Ja jag tänker vara jäkligt otrevlig när du med dina destruktiva rekomendationer förstör för andra. Du måste för tusan lära dej kroppens funktion o anatomi kring röven. Och därför blir jag förbaskad när du säger åt folk att bara man är kåt kan få kötta in dasen. Varför begriper du inte bättre. Tror du även att man som otränad kan gå ner i spagat bara för att man har lusten?

    Absurt..


    Inte en enda av de jag knullat i rumpan har gått omkring med en dildo i timtal för att vänja sig, ändå har de gillat att bli knullade. Men med ditt sätt att resonera så har de väl hittat på och spelat med och lidit fruktanvärt av sina analorgasmer.
  • Anonym (Fantasi)

    Gott nytt år alla underbara män. Nästa år skall jag förverkliga mina fantasier om ligga med en man ! Längtar efter detta så jag blir galen !

Svar på tråden Vill testa att vara med en man