• Anonym (anonymis)

    En självklarhet att killen ska få komma..?

    Jag och min pojkvän har alltid haft så sjukt bra sex. Jag har i hela mitt liv haft svårt att komma, troligen pga att jag aldrig känt mig riktigt bekväm, men med honom så blir det explosion. Jag kan inte komma hur som helst men iaf om jag rider eller tar på mig själv när vi kör från sidan eller analt missionären. Vi kan även bara ligga och ta på oss själva tillsammans eller 69an. Jag kan även explodera om jag tar på mig själv samtidigt som jag suger honom. Jag totalt älskar att se honom njuta.

    De två senaste gångerna har endast han fått komma då jag valt att jag endast ville tillfredsställa honom, som igår när jag satte på mig sexy nurse dräkt han aldrig sett förut och jag gav honom en grundlig undersökning.

    Idag var han supersugen så vi hoppa in i duschen för lite förspel. Han ville ta mig en liten stund i duschen och ganska fort märkte jag att han var nära och han sa det själv, jag sa att det var okej. "Men du då? Då är det tredje gången på rad som du inte får komma." sa han. Helt okej för mig sa jag och så körde vi på.

    Efteråt står han och kysser mig där i duschen, ler och är så nöjd. Han frågar om jag är nöjd och det var jag, jag var jättenöjd över att få honom att njuta så, det är tillfredsställelse för mig.

    Sen säger han "va bra att du inte är besviken att du inte fick komma för ibland måste jag säga att det känns som att det är ett krav att du måste komma.." ...... say what? Krav? Från vem? Jag har aldrig krävt en orgasm däremot har jag känt frustration om vi försökt men det inte går men det händer honom med! Speciellt vid morgonsex.. att han inte kommer eller att den dör. Då blir han frustrerad!

    Jag blev så ställd, jag trodde verkligen att det var tillfredsställelse även för honom när jag kommer. Jag tror ju att det är det som gjort att jag lyckats komma på så många olika sätt med honom som jag aldrig gjort med någon annan, jag har känt mig avslappnad med honom. Men hur det kommer kännas nu vet jag inte.. tror det finns risk att jag kommer blocka mig nu.

    På detta så bekände han förra helgen att han i tre månader gått bakom ryggen på mig och sexchattat och sexat via videos med en annan tjej som bor i närheten, en tjej han endast träffat en gång. Han hade henne på snap innan jag kom in i bilden och jag har aldrig tyckt det varit konstigt att de skickat ibland, flera gånger har han visat bilder hon skickar på sin hund eller vad hon gör eller äter. Vardagligt helt enkelt. Men nu i somras så råkade de komma in om prat om två stycken som hade haft sex ute på en firmafest och det ledde till sexprat och flirtande som sedan gick längre till naket och onani via bild och film.

    Jag har varit så ledsen i början på veckan men lättade upp mot slutet och tänkte att jag ger honom en chans till fast här kom ett krav och det var att hon skulle bort från snap och han tog bort henne på en gång. Detta är nog bidragande faktorn till att jag endast sett till hans njutning nu pga rädsla att jag inte vågar släppa loss, detta tog på självförtroendet.

    Men är det så? Att det är en självklarhet för killen att få komma men för tjejen är det inte det?

    Det känns inte så jävla kul att han ser det som ett jävla krav att jag ska få komma när jag ALDRIG krävt det.

  • Svar på tråden En självklarhet att killen ska få komma..?
  • Viccan92

    Vi vill båda komma här och är bara så det är. Okej ibland runkar jag av honom men det är inte så ofta. Han njuter av att se mig njuta dessutom. Räcker ofta som förspel för honom.

  • Anonym (Fia)

    Det borde vara en självklarhet att båda ska komma men jag upplever det som att mannen ställer upp när han bidrar till min orgasm. Det är åtminstone den känslan mannen utstrålar. Av mina sexpartners genom livet är det bara en som njutit av min njutning.

  • Anonym (anonymis)
    Anonym (Fia) skrev 2019-10-20 07:40:00 följande:

    Det borde vara en självklarhet att båda ska komma men jag upplever det som att mannen ställer upp när han bidrar till min orgasm. Det är åtminstone den känslan mannen utstrålar. Av mina sexpartners genom livet är det bara en som njutit av min njutning.


    Det är lite så jag alltid känt också, att mannen ställer upp men att för honom är det en självklarhet och så har det blivit. Det är så att jag skulle känna mig dålig om inte han kom. Min pojkvän nu har ju visat sig annorlunda jämfört med tidigare men nu efter detta så undrar jag om han bara har låtsats under hela vår tid fram till nu. Det blir på något sätt pinsamt och "fel" att jag velat njuta, nästan som skamset.
Svar på tråden En självklarhet att killen ska få komma..?