• Anonym (sanni­ng och konka)
    Sun 20 Oct 2019 00:11
    231 visningar
    4 svar
    4
    231

    Känns det skillnad att ligga med frun efter förlossningar?

    Hör sällan det manliga perspektivet. Berätta gärna och hur ni upplever skillnaderna i så fall. Bättre sämre, utseende, känsel osv?

  • Svar på tråden Känns det skillnad att ligga med frun efter förlossningar?
  • Sun 20 Oct 2019 00:18
    #1
    Anonym (sanning och konka) skrev 2019-10-20 00:11:30 följande:

    Hör sällan det manliga perspektivet. Berätta gärna och hur ni upplever skillnaderna i så fall. Bättre sämre, utseende, känsel osv?


    Hrm, hur menar du? Direkt efter?? :O
  • Sun 20 Oct 2019 00:21
    #2

    Efter att frugan har fött 3 barn så har jag fått en våtare fru.
    Nu får hon fontän typ varje gång vi har sex.
    Hon har fått stor aptit av sex och det känns underbart..
    Tyvärr orkar inte jag med varje gång hon vill..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (o)
    Sun 20 Oct 2019 00:27
    #3
    Anonym (sanning och konka) skrev 2019-10-20 00:11:30 följande:

    Hör sällan det manliga perspektivet. Berätta gärna och hur ni upplever skillnaderna i så fall. Bättre sämre, utseende, känsel osv?


    Jag menar väntar man tills hon läkt färdigt och och det har hunnit dra ihop sig ordentligt så märker man ingen skillnad.
    Får man en chans till att har sex efter den tiden och hinner snabbt mellan barnskriken så får det gå fort vill jag minnas. Tror inte man märker av några större skillnader.
  • Anonym (Manly­)
    Sun 20 Oct 2019 09:19
    #4

    Utseendet förändras inte.. vet att sambon sa den första veckan att det kändes stort där nere. Men inte konstig när hon krystat ut ett barn, klart det blir svullet. När vi sen skulle ha sex 4 veckor efter förlossningen så såg hennes underliv ut precis som innan. Det kändes inte annorlunda för mig heller. Tyckte nästan det var trängre. Dock ammade hon och fick torra slemhinnor pga det.

Svar på tråden Känns det skillnad att ligga med frun efter förlossningar?