• Anonym (:()

    Känner mig inte gravid

    Är i vecka 4+5 men känner mig inte alls gravid. Förra gången hade jag vid det här laget mörka och stora vårtgårdar, ömma bröst och dålig aptit gällande viss mat.

    Nu har jag precis så ljusa och små vårtgårdar jag brukar ha, de ömmar inte alls och jag kan äta allt utan problem även om jag möjligen inte har samma sug. I dagarna runt plusset hade jag en del molvärk och lite ont i huvudet, men känner inte alls av det lika mycket nu. Orolig för att det slutat växa därinne.

    Nån som upplevt samma?

  • Svar på tråden Känner mig inte gravid
  • Anonym (G)

    Alla graviditeter är unika. Det finns ju inget rätt eller fel egentligen. Jag mådde okej fram till v 6 denna grav ( fjärde) sen slog illamåendet till och gick fram och tillbax till ca v 18. Ömma bröst till och från. Även småblödningar. Är i v 24 nu.

  • Anonym (2 barns mor)

    Som ovan skriver, alla graviditeter och alla kvinnokroppar är olika.
    Med mitt första barn visade inte stickan plus så jag åkte iväg på en vildmarksvecka, som tur är gillar jag inte alkohol.
    Andra gången upplevde jag direkt att där satt den.

  • Anonym (K)

    Vänta och se bara, det är en fråga om tid innan du börjar kaskadspy på bussen, foglossningen gör dig galen, du kissar på dig på stan för att benen spelar fotboll med din urinblåsa mm. Men att känna sparkarna i magen är bland det mest fantastiska å andra sidan.

  • Anonym (3-barnsmor)
    Anonym (K) skrev 2019-10-20 12:12:53 följande:

    Vänta och se bara, det är en fråga om tid innan du börjar kaskadspy på bussen, foglossningen gör dig galen, du kissar på dig på stan för att benen spelar fotboll med din urinblåsa mm. Men att känna sparkarna i magen är bland det mest fantastiska å andra sidan.


    Att kissa på sig är ett icke-problem i jämförelse med illamående och foglossning.
  • Anonym (A)
    Anonym (K) skrev 2019-10-20 12:12:53 följande:
    Vänta och se bara, det är en fråga om tid innan du börjar kaskadspy på bussen, foglossningen gör dig galen, du kissar på dig på stan för att benen spelar fotboll med din urinblåsa mm. Men att känna sparkarna i magen är bland det mest fantastiska å andra sidan.
    Håller med
Svar på tråden Känner mig inte gravid