• Anonym (O)
    Sun 20 Oct 2019 17:01
    54 visningar
    6 svar
    6
    54

    Strunta i killen?

    Träffat en jättefin kille och vi har en väldigt fin connection, aldrig känt det förr och han är en riktigt bra kille. Men han har endel kompisar jag tycker har mindre bra beteende, vet att vissa av dom vart otrogna bakom sin partners rygg o så. Ska jag strunta i killen för detta? Han kanske påverkas av sina vänner när de är ute? Han verkar ju så bra annars ...

  • Svar på tråden Strunta i killen?
  • Sun 20 Oct 2019 17:03
    #1

    Ja, tror du han är otrogen för att kompisarna är det ska du avsluta direkt.

  • Sun 20 Oct 2019 17:03
    #2

    Oh my god

    Menar du allvar? Ålder på er?

    Är han en vuxen person så brukar vuxna inte härma varandra..... 

  • Sun 20 Oct 2019 17:04
    #3

    Vem en person väljer att umgås med säger en del om vem personen är men inte allt naturligtvis. Är det nära vänner som umgås mycket eller är det mer den typen av kompisar som ses nån gång per månad och går på krogen ihop? I första fallet skulle jag nog dra öronen åt mig, i det andra skulle jag ha mer överseende.

    Vad säger han när du frågar honom om hur han ser på dina vänner otrohet? Vad verkar han ha för värderingar kring reaktioner?

  • Sun 20 Oct 2019 17:19
    #4
    Långbenopluto skrev 2019-10-20 17:03:35 följande:
    Oh my god smile3.gif

    Menar du allvar? Ålder på er?

    Är han en vuxen person så brukar vuxna inte härma varandra..... 

    Det finns en hel forskningsområde bakom flockbeteende.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Sun 20 Oct 2019 17:57
    #5

    Om du hade en väninna som var otrogen, skulle du också vara det då?

  • Anonym (O) Trådstartaren
    Sun 20 Oct 2019 18:03
    #6

    Jag tänker ju så att han är ju vuxen och nej jag är ju inte otrogen bara för en vän till mig är det. Med tanke på hur statistiken ser ut har nog de flesta en vän som vart otrogen, men blir ändå osäker.

Svar på tråden Strunta i killen?